What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores ''CAVE/ARCADE'' Death Smiles

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Geen idee of het een goede score is maar wel netjes met 1 credit tot aan de helft bij de ''Final Boss'' 8)
Er zit ook een tactiek in welke volgorde je neemt en welk level, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Hier de score's:

Almighty 1: 88,334,981
cthulhu 2: 40,888,276

img4597m.jpg
 
Dat is in iedergeval beter dan deze score van mij, want dit is een 1CC (ALL-Clear) met Rosa aangezien dat ietsje verder is dan 4-2 Boss en ik heel erg crappy ben in shmups. Het maakt inderdaad uit welke volgorde van levels je neemt en wanneer je de powerup mode gebruikt.

Cthulhu: 40888276

DeathSmiles1CC001.jpg
 
Nou netjes hoor met 1 credit uitgespeeld, en de score's liggen dicht bij elkaar :)
Beginpost meteen even aangepast en zie dat ik aan de bak moet :lol:
 
Zo gezegd zo gedaan, weer die rukker niet verslagen op het einde.(had nog 1/3 health over)
img4603x.jpg
 
Netjes...zorg ervoor dat je geen bombs gebruikt totdat je Jitterbug hebt verslagen. Zodra Tyrannosatan Jitterbug opeet, verschijnt er een life-up in beeld die het eindgevecht toch wel enigszins vergemakkelijkt.
item_img_02.jpg
 
Krijg hem nu door, ook een fijne route voor veel punten en had Tyrannosatan bijna :twisted:
img4619.jpg

img4620d.jpg
 
Wat een heerlijk game is het ook hehe, eindelijk (hoewel ik de game pas 3 dagen speel) uitgespeeld en weer een nieuwe high score te pakken.
img4627.jpg

img4626j.jpg
 
ElPancho":3h2pa5ha said:
Die score staat wel ff Marc.

Feli met de 1cc :!:
Net even op ''shmups'' gekeken naar de high scores van DS, maar daar valt deze score in het niets :cry:
Toch maar iets meer levels 3 pakken :twisted:
 
Klopt .... de scores op het leaderboard op xbox live (450 mil aatste keer dat ik keek, een paar maanden geleden) :roll:


Kon je in de 2nd loop nog wat punten scoren? Of wordt het dan druk op het scherm?
Zal ook eens op lvl 3 gaan spelen, kijken wat dat oplevert.
 
ElPancho":15yqzpk7 said:
Klopt .... de scores op het leaderboard op xbox live (450 mil aatste keer dat ik keek, een paar maanden geleden) :roll:


Kon je in de 2nd loop nog wat punten scoren? Of wordt het dan druk op het scherm?
Zal ook eens op lvl 3 gaan spelen, kijken wat dat oplevert.

2nd loop?, geen idee of mis ik nu wat?
Zover ik weet is het na het uitspelen gewoon game-over.
 
ElPancho":1ynrsre8 said:
Is ook zo ....

Hoe komen die gasten dan aan die monsterscores?
las ook iets met bombing etc.
Ook alles op level 3 scheelt enorm veel aan punten.Meeste lukt me wel op level 3 alleen de ''boom boss'' vindt ik ruk.(stukje met al die klote appels etc.)
 
Welke versie van Deathsmiles gaat het om, gisteren een paar potjes op de xbox gedaan. Maar ze hebben iets van 6 versies. Ik snap dat jullie de pcb hebben maar mischien is de port hetzelfde.

DeathSmiles: Arcade, V 1.1 en xbox360

DeathSmiles Mega Black Label: Arcade, V 1.1 en xbox360

Duz vroeg me af waarmee ik een high-score moet maken.

Zijn er verder nog regels, want er zijn ook instellingen voor extra levens dacht ik.
 
ZiEk":28d150zw said:
Welke versie van Deathsmiles gaat het om, gisteren een paar potjes op de xbox gedaan. Maar ze hebben iets van 6 versies. Ik snap dat jullie de pcb hebben maar mischien is de port hetzelfde.

DeathSmiles: Arcade, V 1.1 en xbox360

DeathSmiles Mega Black Label: Arcade, V 1.1 en xbox360

Duz vroeg me af waarmee ik een high-score moet maken.

Zijn er verder nog regels, want er zijn ook instellingen voor extra levens dacht ik.

gewone deathsmiles , 360 en arcade mode is hetzelfde. Dan bij options de default settings kiezen
 
almighty":1xsoo8a6 said:
Ook alles op level 3 scheelt enorm veel aan punten.Meeste lukt me wel op level 3 alleen de ''boom boss'' vindt ik ruk.(stukje met al die klote appels etc.)
Ik weet dat het ontzettend laat is, maar dit is ook voor anderen die echt moeite hebben met die baas wel leuk noch cheap, maar het werkt tenminste als je het foutloos wil doen:

En verder moet je gewoon die baas voor een uur lang spelen op de 360 en je strategieën gewoon veranderen wat jouw als speler het beste werkt, leer je het ook wel gauw genoeg. ;P
 
Ik heb vanmiddag nog even gespeeld met Rosa en ben verrassend genoeg tot Tyrannosatan gekomen en heb 51 miljoen punten binnengehaald in 360 mode.
Een paar vraagjes: waar kan ik mijn oude scores checken van de afgelopen tijd dus geen 'Todays ranking', ik heb moeite om ze te vinden.
Ik kreeg helemaal geen suicide bullets tot aan Tyrannosatan, had alles op default gezet waaronder suicide bullets: on. Is dit willekeurig ofzo?
 
Back
Top