What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hey Taito filmpje

:shock: Wow, Erg indrukwekkend zo'n fortuin aan cabs. Zou helemaal dol worden denk ik. Erg gaaf om te zien, Dank je! Ook wel weer een realitycheck dat we zoiets never nooit niet in nederland zullen meemaken.

En euh, Dit is ook ongeveer wat ik in gedachten had met m'n eigen gameroom. :D
 
It's good to be back...
 
Sjeesus..

Zoveel cabs en met zoveel verschillende games , zelfs wat oudere klassiekers.
Voor mij nog steeds een droom om er een keer naar toe te gaan. :?
 
waanzinnig gaaf! Nogmaals een bewijs dat het op een heilige plaats niet rustig en stil hoeft te zijn.

Kan niet wachten totdat al die cabs daar afgedankt worden en dan in ons kikkerlandje een warm welkom krijgen.
 
Ja dit is zeker een klein paradijsje, ze hebben eigenlijk alles wat je nodig hebt. Mooie is ook dat er oudere kerels in pak rondlopen die een potje komen gamen, net als vrouwen. Gisteren een meisje van een jaar of 20 met een blikje suntory coffee achter een SF4 Vewlix ongeveer iedereen zien afmaken met Rufus, dat is in Nederland echt ondenkbaar.

Commentaar bij het filmpje is helaas niet te horen wegens het feit dat het volume van elke cab vrij heftig is, maar you get the picture. Misschien dat ik zo ook nog even bij Club Sega rondren met mijn camera, heb na een avond te veel doorgieten gisteren toch even een day off van interessante dingen doen ed.
 
Damn, ben een stuk of 3 keer klaargekomen. :lol:
ik zou alle scheldwoorden willen gebruiken om aan te geven hoe bruut Hey Taito blijkbaar is. Nooit zo'n video gezien. Top!

"We're there dude!"
 
Als ik zulke filmpjes zie wil ik altijd zo snel mogelijk weer terug naar Japan. Ik begin alvast met sparen denk ik 😉 . Het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik in Japan was, maar de komende jaren ga ik zeker nog een keer terug! En daarna nog een keer, en nog een keer en nog een keer....

Veel plezier nog Rudie! Geniet ervan :) .
 
dat zijn echt veel cabs, echt nice van alles wat. Me hand jeukt om elke kast te spelen.
 
Back
Top