What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het Nederlands Elftal

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gungrave":26fknu7b said:
Rano":26fknu7b said:
Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..

0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen :?
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal :evil:

Jammer dat iedereen zo Nederlands reageerd (publiek wat aan het fluiten was, vind dat niet kunnen) , ze hebben goed gespeeld, Davids is weer terug (eindelijk!) en tegen een elftal wat alleen maar verdedigen kan kom je bijna niet toe aan scoren, teams als deze zijn het ergste om tegen te voetballen (te weten Andorra, Macedonie etc.)
 
Bellerophon":2t68so23 said:
Gungrave":2t68so23 said:
Rano":2t68so23 said:
Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..

0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen :?
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal :evil:

Jammer dat iedereen zo Nederlands reageerd (publiek wat aan het fluiten was, vind dat niet kunnen) , ze hebben goed gespeeld, Davids is weer terug (eindelijk!) en tegen een elftal wat alleen maar verdedigen kan kom je bijna niet toe aan scoren, teams als deze zijn het ergste om tegen te voetballen (te weten Andorra, Macedonie etc.)

Andorra speelt ook zo achterlijk, met het feit dat ze nog eens alleen maar lopen trappen op de enkels en niet tegen hun verlies kunnen. Ik vond de wedstrijd gewoon slecht, als je echt goede kwaliteiten hebt kom je zelfs door die verdediging..

Wel leuk dat Davids eindelijk weer terug is, die man verdiende het :)
Go Davids!
 
Tja en zonder echte vleugel spelers als Robben komt er ook niet veel van de zijkanten zodat je de defensie van macedonie kapot speelt. But who gives man, we gaan naar duitsland! \o/
 
Baki":2nzhlxrf said:
Tja en zonder echte vleugel spelers als Robben komt er ook niet veel van de zijkanten zodat je de defensie van macedonie kapot speelt. But who gives man, we gaan naar duitsland! \o/

Hear Hear, en ik ben van mening dat alles niet om Robben moet draaien, een elftal moet ook zonder Robben naar behoren kunnen functioneren. Vind ik dan.

En ja Macedonie speelt gewoon zeer frusterend.
 
@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.
 
DAY":1yg72roo said:
@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.

Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.

En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?
 
Quncy is geen echte spits, maar een links/ rechtvoor naar mijn mening hij heeft wel snelheid en techniek naar mijn mening, maar mist effectiviteit. Makaay heeft daarom mijn voorkeur, want hij scoort anywhere anytime.
 
DAY":3sg6sq4h said:
Quncy is geen echte spits, maar een links/ rechtvoor naar mijn mening hij heeft wel snelheid en techniek naar mijn mening, maar mist effectiviteit. Makaay heeft daarom mijn voorkeur, want hij scoort anywhere anytime.

Bij Bayern misschien wel, maar bij Oranje schitterd hij in mijn ogen niet extreem
 
Bellerophon":v9f9d3n5 said:
DAY":v9f9d3n5 said:
@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.

Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.

En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?

Alsjeblieft jongens, Ruud eruit voor Makaay. :evil:

Laat ik het even duidelijk stellen :

Makaay : 43 interlands - 6 goals
Nistelrooy : 45 interlands - 22 goals

Ruud staat in de reeks kwalificatiewedstrijden met 7 goals in de top van de topscorers lijsten van Europa. Alleen Pauleta en Koller hebben geloof ik meer gescoord.

De volgende NL topscorer met 4 is Cocu en GEEN van de andere aanvallers van NL!!
Geen Makaay, Kuyt, Castelen, Van Persie, Babel etc.

De spits uit Jong Oranje is Huntelaar. Die is LANG NIET van het niveau van Van Nistelrooy en mag blij zijn als ie dat ooit haalt!!

Dit alles is dus NIET af te schuiven op Van Nistelrooy, dat wijzen de feiten en cijfers wel uit.

Makaay heeft z'n kans gehad en het niet waargemaakt, helaas. 6 goals in 43 interlands is gewoon veel te weinig voor een spits. Het is een wereldvoetballer, maar het team moet om hem heen gebouwd worden in 4-4-2. En in NL spelen we nou eenmaal met vleugels dus helaas voor hem.

Van Nistelrooy is de nummer EEN voor het WK, duidelijk.
 
ok, maar in hoeveel van die 43 wedstrijden is Makaay in de basis begonnen, volgens mij maar een stuk of 10. Je kan dan niet verwachten dat iemand in 20 minuten altijd een geal maakt. In de laaste paar wedstrijden heeft v. Nistelrooy mij niet overtuigd. tegen armenie was hij niet goed, hij miste een penalty en liet zich provoceren. In de wedstrijd tegen tjechie was hij niet nadrukkelijk aanwezig en was het meer Robben en vd Vaart die dreiging veroorzaakten. Gisteravond ook nouweljiks gezien en wat mij bijstond was dat hij na dat duel in het sttrafschafgebied niet de hand aannam van die macedonier, in mijn mening erg onsympatiek.

In mijn mening verdiend Makaay gewoon de kans om een paar wedstrijden in de basis te staan om zich te bewijzen.
 
GWAR":4tdsyusf said:
Bellerophon":4tdsyusf said:
DAY":4tdsyusf said:
@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.

Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.

En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?

Alsjeblieft jongens, Ruud eruit voor Makaay. :evil:

Laat ik het even duidelijk stellen :

Makaay : 43 interlands - 6 goals
Nistelrooy : 45 interlands - 22 goals

Ruud staat in de reeks kwalificatiewedstrijden met 7 goals in de top van de topscorers lijsten van Europa. Alleen Pauleta en Koller hebben geloof ik meer gescoord.

De volgende NL topscorer met 4 is Cocu en GEEN van de andere aanvallers van NL!!
Geen Makaay, Kuyt, Castelen, Van Persie, Babel etc.

De spits uit Jong Oranje is Huntelaar. Die is LANG NIET van het niveau van Van Nistelrooy en mag blij zijn als ie dat ooit haalt!!

Dit alles is dus NIET af te schuiven op Van Nistelrooy, dat wijzen de feiten en cijfers wel uit.

Makaay heeft z'n kans gehad en het niet waargemaakt, helaas. 6 goals in 43 interlands is gewoon veel te weinig voor een spits. Het is een wereldvoetballer, maar het team moet om hem heen gebouwd worden in 4-4-2. En in NL spelen we nou eenmaal met vleugels dus helaas voor hem.

Van Nistelrooy is de nummer EEN voor het WK, duidelijk.

Subjectieve mening is dat natuurlijk dat begrijp je wel.
Ik schuif het ook niet af op van Nistelrooy, maar feit is wel dat hij te veel kansen mist, en dat mag een Huntelaar nog doen, maar van Nistelrooy moet toch zeker van de twee kansen er minimaal 1 inschieten
 
http://www.voetbalstats.nl/nedxi/sp626.html

http://www.voetbalstats.nl/nedxi/sp635.html

Boven de totaal stats van beiden.

Als ik het goed heb heeft Makaay 15 basisplaatsen gehad. 6 Goals tegen weinig aansprekende landen in vijiten x basis en een hoop invalbeurten van een half uur of een helft.

En als Nistelrooy onsympathiek is en W'kampioen wordt interesseert me dat helemaal niets, we gaan niet voor de Fairplay prijs toch?

In de laatste wedstrijden heeft Nistelrooy zeker niet overtuigd, maar in mijn ogen heeft Makaay nog nooit echt overtuigd in NL elftal. Komt nog bij dat de rest van Oranje ook niet overtuigd heeft in de laatste wedtrijden.

V.d.Vaart en Robben en wat anderen moeten idd voor de dreiging zorgen. Maar het afmaken, daar is Van Nistelrooy voor.

En om nu nog te gaan switchen naar Makaay is gewoonweg te laat. Je krijgt nog een aantal vrienschappelijke matches en dan is het WK al.
 
Heb de titel even veranderd in Nederlands Elftal, wat betekend dat dus vanaf nu eigenlijk de algemene discussie die al is losgebrand hier kan doorgaan over 'Oranje'.

Tegen de tijd dat alle landen van de kwalificatie bekend zijn, gaan we maar is een WK topic maken, maar tot die tijd: duimen voor Uruguay hehe.
 
Ze hebben gewonnen van Argentina 1-0 RECOBAAAAAA!!!

Nu nog playoff tegen de Socceroos van Hiddinkey.


Trouwens voor de liefhebbers van Johan Cruijff citaten, zijn boek met uitspraken heet, hoe kan het ook anders :

Je moet schieten, anders kun je niet scoren

boek_jemoetschieten_50141a.gif
[/url]
 
thanx voor die sites met voetbalstats, zijn leuk om eens een keer door te kijken. Ik ben het met je eens gezien het concept van v. basten dat het nu te laat is om Makaay in te zetten in een paar wedstrijden.

De tijd zal uiteindlijk uitwijzen of we samen kunnen juichen voor het kampioenschap van Neederland.

:cry: argentinie heeft verloren
 
DAY":2edxlvzo said:
thanx voor die sites met voetbalstats, zijn leuk om eens een keer door te kijken. Ik ben het met je eens gezien het concept van v. basten dat het nu te laat is om Makaay in te zetten in een paar wedstrijden.

De tijd zal uiteindlijk uitwijzen of we samen kunnen juichen voor het kampioenschap van Neederland.

:cry: argentinie heeft verloren

Juichen gaan we zeker voor NL, ik heb er ondanks gisteren veel vertrouwen in.

En wat maakt het uit ddat ARG verloren heeft, ze waren al geplaatst. Uruguay Power hahaha
 
GWAR":3u838wr6 said:
DAY":3u838wr6 said:
thanx voor die sites met voetbalstats, zijn leuk om eens een keer door te kijken. Ik ben het met je eens gezien het concept van v. basten dat het nu te laat is om Makaay in te zetten in een paar wedstrijden.

De tijd zal uiteindlijk uitwijzen of we samen kunnen juichen voor het kampioenschap van Neederland.

:cry: argentinie heeft verloren

Juichen gaan we zeker voor NL, ik heb er ondanks gisteren veel vertrouwen in.

En wat maakt het uit ddat ARG verloren heeft, ze waren al geplaatst. Uruguay Power hahaha

Ik ga niet met een mentaliteit naar het wk kijken in de trend van " We gaan winnen!"

Dit team is erg jong, dus of dat mogelijk is, wie weet. Maar weet wel dat het een enorm leer moment zal zijn voor veel van de spelers. En daar gaat het om.

Men geloofde in het begin geeneens in van Basten, hij zou immers toch het WK niet halen.
 
Man als nederland een keer niet met mooi voetbal wint dan is het ineens niks meer. Al winnen we op het WK net als Griekenland (zijn er lekker niet bij :P ) alles met 1-0 dan vind ik het prima. Het gaat om het resultaat en winnen is winnen, hoe je het ook flikt. Ik ben blij dat ze nu nog niet de sterren van de hemel spelen anders zit er totaal geen groei meer in en kan het alleen maar slechter. Je moet het positief zien, we spelen niet super maar verliezen niks, maar 3 goals tegen. WTF gaat er gebeuren als de samba in het elftal komt!!!???
 
Baki":3ih18ni7 said:
Man als nederland een keer niet met mooi voetbal wint dan is het ineens niks meer. Al winnen we op het WK net als Griekenland (zijn er lekker niet bij :P ) alles met 1-0 dan vind ik het prima. Het gaat om het resultaat en winnen is winnen, hoe je het ook flikt. Ik ben blij dat ze nu nog niet de sterren van de hemel spelen anders zit er totaal geen groei meer in en kan het alleen maar slechter. Je moet het positief zien, we spelen niet super maar verliezen niks, maar 3 goals tegen. WTF gaat er gebeuren als de samba in het elftal komt!!!???

Daarom van Basten doet het geweldig als bondscoach, maar wat ben ik toch blij dat Edwin van de Sar in het goal staat (welke trouwens uitstekend speelt)
 
Bellerophon":gxu0xm5c said:
Baki":gxu0xm5c said:
Man als nederland een keer niet met mooi voetbal wint dan is het ineens niks meer. Al winnen we op het WK net als Griekenland (zijn er lekker niet bij :P ) alles met 1-0 dan vind ik het prima. Het gaat om het resultaat en winnen is winnen, hoe je het ook flikt. Ik ben blij dat ze nu nog niet de sterren van de hemel spelen anders zit er totaal geen groei meer in en kan het alleen maar slechter. Je moet het positief zien, we spelen niet super maar verliezen niks, maar 3 goals tegen. WTF gaat er gebeuren als de samba in het elftal komt!!!???

Daarom van Basten doet het geweldig als bondscoach, maar wat ben ik toch blij dat Edwin van de Sar in het goal staat (welke trouwens uitstekend speelt)

Edwin van der Sar is een geweldige keeper, en een goede aanvoerder imo. Lekker lang, dus ook nog een beetje intimiderend dan een kleine Wesley Sneijder =P
Van Basten doet het prima, geweldige voetballer en een goede bondscoach. Van mij mag van Basten nog wel een tijdje blijven zitten!
 
Back
Top