A
Anonymous
Guest
Wat denken jullie ervan????
Ik denk
Tsjechie - Nederland 1-1
Nederland - Macedonie 3-1
Ik denk
Tsjechie - Nederland 1-1
Nederland - Macedonie 3-1
R-Type":egmxvb5b said:Tsjechie zal met een gehavende selectie aantreden en ze hebben een fikse klap gehad dus ik zeg Tsjechie - Nederland 1-2.
Nederland - Macedonie 4-0. Het vorige gelijkspel was een incident en het is altijd lastig spelen op die knollenveldjes in die landjes.
Ik acht de kans op kwalificatie dan eigenlijk ook gewoon 100%.
R-Type":nj5gklb1 said:Met andere woorden, de positie van beste Nr2 kan niet meer ontgaan? Anders ben je er namelijk nog niet.. Extra wedstrijd tegen andere nr2.
Maar daar let ik niet echt op, ik ga uit van een poulewinst.
Rano":3mufymxd said:Ik vond het geen boeiende wedstrijd. Ik heb de wedstrijd vanuit bad gekeken en ik hield het op een gegeven moment niet meer. Meestal kan ik wel 2 uur blijven liggen in bad.