DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
Het leek mij leuk om een mobieltjes topic te starten, dus welke heb je en wat zijn je ervaringen ermee?
Ik heb dus begin dit jaar een Nokia n70 gekocht. Het is op zich een tof ding alles ziet er netjes en overzichtelijk uit en de camera die erop zit is ook ok. Maar afgelopen week kreeg ik problemen met het ding. Het wou nadat iemand mij had gebeld niet meer stoppen met trillen, ikkan je verzekeren dat dat erg irritant is als je je mobiel van dit probleem af moet helpen en tegelijkertijd je boodschappen moet af moet rekenen.

Ik heb dus begin dit jaar een Nokia n70 gekocht. Het is op zich een tof ding alles ziet er netjes en overzichtelijk uit en de camera die erop zit is ook ok. Maar afgelopen week kreeg ik problemen met het ding. Het wou nadat iemand mij had gebeld niet meer stoppen met trillen, ikkan je verzekeren dat dat erg irritant is als je je mobiel van dit probleem af moet helpen en tegelijkertijd je boodschappen moet af moet rekenen.

