A
Anonymous
Guest
Kzit me vaak in de trein te vervelen, beetje muziek luisteren, slapen enzo. Dus dit is zeker interessant. Ik zal het eens een poging wagenlowen.f":aqm4nubs said:Ken":aqm4nubs said:cool.
is er verder nog behoefte aan een algemeen Japanse taaltopic met af en toe wat stuff zoals woordjes en zinnen die misschien dan wat makkelijker te leren zijn dan uit een saai boek? Dan zouden we dat wel op poten kunnen zetten hier.
Ja dat zou een vet idee zijn! het lijkt mij iig wel intressant![]()
http://japanese.libsyn.com/ podcast om japans te leren, veel mp3'tjes kan je er vinden. moet er nog aan beginnen![]()
Weet niet of ik er ook mee doorzet, maar ik wil iig tot les 5. Asking somebody out <3