Psykick
Loop Survivor
Beste mensen, gisteren werd ik onverwachts overvallen met het nieuws dat we met de toko voor 3 november moeten verkassen.
Dit is natuurlijk helemaal klote, maar wel iets wat altijd boven je hoofd hangt als je onder deze voorwaarden een anti kraak ruimte betrekt. Het komt dit keer alleen helaas veel te vroeg. Ik had de hoop binnen een jaar te verhuizen naar een ruimte die ik voor langere tijd kon betrekken tegen een hogere huur natuurlijk, maar dat is helaas niet gelukt.
De realiteit is dat we dus voor 3 november de tent moeten verlaten, ik hoop dat ik nog een ruimte kan vinden waarbij ik met het concept voor langere tijd kan blijven, maar het kan ook zomaar zijn dat het alleen maar een ruimte wordt waarbij ik de spullen kan opslaan en er wellicht ook volledig mee moet stoppen.
Het kan nog alle kanten op en ik blijf positief, maar alles is dus mogelijk.
Hopelijk tot op een andere locatie guys!
Dit is natuurlijk helemaal klote, maar wel iets wat altijd boven je hoofd hangt als je onder deze voorwaarden een anti kraak ruimte betrekt. Het komt dit keer alleen helaas veel te vroeg. Ik had de hoop binnen een jaar te verhuizen naar een ruimte die ik voor langere tijd kon betrekken tegen een hogere huur natuurlijk, maar dat is helaas niet gelukt.
De realiteit is dat we dus voor 3 november de tent moeten verlaten, ik hoop dat ik nog een ruimte kan vinden waarbij ik met het concept voor langere tijd kan blijven, maar het kan ook zomaar zijn dat het alleen maar een ruimte wordt waarbij ik de spullen kan opslaan en er wellicht ook volledig mee moet stoppen.
Het kan nog alle kanten op en ik blijf positief, maar alles is dus mogelijk.
Hopelijk tot op een andere locatie guys!