What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het "currently playing" topic

SD5k":18hq52wa said:
ManoRevolver":18hq52wa said:
Momenteel alleen maar Modern Warfare 2 op Xbox Live. Heb er in een dikke week al zo'n 30 uur op zitten terwijl ik de single player nog geen seconde heb gedaan -___-.
Daarom heb ik de singleplayer eerst gedaan, anders was mij hetzelfde overkomen.

Heb er nu meer dan 80 uur opzitten. :roll:

Ik deed eerst single player campaign + spec-ops coop campaign samen met mijn neef uitspelen, heb al 1000 gs binnen :D
Nu hoef ik niet meer terug naar de singleplayer voor achievements, lekker knallen op CoD MW2 op LIVE :D
 
Misschien beter om hier een MW2 topic van te maken..? :roll:
 
MVS: Ninja Combat,Aerofighters 2,Andro Dunos,Super Dodge Ball en League Bowling krijgen hier aardig wat gametime.Meer als de consoles iig.
SNES: Breath ofFire 2(heb chronotrigger uitgespeeld)
XBOX360: Waiting for MF 1.5
Ik speel sinds ik een cab heb meer arcade dan console games.
 
SD5k":152550yi said:
ManoRevolver":152550yi said:
Momenteel alleen maar Modern Warfare 2 op Xbox Live. Heb er in een dikke week al zo'n 30 uur op zitten terwijl ik de single player nog geen seconde heb gedaan -___-.
Daarom heb ik de singleplayer eerst gedaan, anders was mij hetzelfde overkomen.

Heb er nu meer dan 80 uur opzitten. :roll:

Ben vandaag ook met de singleplayer campaign begonnen. Fucking episch!
 
Echt alleen maar MW2 online, zo goed als non-stop. Verslaafd -____- !!
 
Konami Salamander 2 PCB. Heerlijke game, heerlijke muziek.
 
SF4!
BB:CS :twisted: wat zijn die nieuwe stages mooi.

mw2 voelt anders sinds ik terug ben, mee gestopt na 3 prestiges lol.
 
SD5k":11sobfwm said:
Nieuwe BlazBlue.. die geripte PC port zeker?

sush dat soort dingen mogen niet besproken worden hier en het is geen port.
 
R-Type II PCB. Meteen een andere avatar gepakt :-)
 
almighty":1lp96xfk said:
En vergeet Salamander/Gradius ook niet 8)

Staan op dezelfde lijst van all-time favorites!! Heb net toevallig een Gradius II PCB door m'n vingers laten glippen op YAJ. Werd net een beetje te duur ;-)
 
Back
Top