Trailblazer
1CC Aspirant
Ik zat net te denken om er vanavanond eens een lekkere game avond van te maken. En zodoende bedacht ik me dat er nog geen "which game are you currenltly playing" topic bestaat hier op Nozomi (correct me if iI am wrong).
Ik ga iig starten met de Neo Geo en even een paar "real battle action game's" spelen. Vervolgens.....Muramasa.....(toch) en dan zien we wel weer verder.
Ik ga iig starten met de Neo Geo en even een paar "real battle action game's" spelen. Vervolgens.....Muramasa.....(toch) en dan zien we wel weer verder.