lorre001
Puzzle Mastermind
ik heb mijn pc eens aan mn cabinet gehangen maar nu geeft die slecht beeld (signaal) , ik heb al van alles geprobeerd en kom er maar niet achter wat nu de problemen veroorzaakt.
er zit een 31hz arcademonitor in.
aangezien je tegenwoordig overal converters voor hebt, vroeg ik mij af of voor dit probleem ook iets te koop voor is. Heeft iemand (goede) ervaring?
er zit een 31hz arcademonitor in.
aangezien je tegenwoordig overal converters voor hebt, vroeg ik mij af of voor dit probleem ook iets te koop voor is. Heeft iemand (goede) ervaring?