What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hello Kitty Dreamcast (zowel blauw als roze)

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Ik ben vandaag de roze en blauwe Hello Kitty Dreamcasts tegen gekomen.
Allebei zijn echter zonder doos, maar los verpakt in dik plastic, wel in perfecte staat natuurlijk. Bij de roze DC zat geen VMU voor zover ik kon zien!Allebei wel inclusief het toetsenbord.

Blauwe Hello Kitty DC - 110 euro
Roze Hello Kitty DC - 130 euro

Shipping is 40 euro.
DC_CONS_KittyBlue.jpg

Dchkpun.jpg

Als ik deze DC's incl. doos tegenkom zal ik die erbij zetten in deze topic.
 
Mijn vriendin was er helemaal weg van maar I think i`ll pass :)

Ze wil wel heel graag weten of je nog andere hello kitty spullen kan regelen.
Dus ik ben zo lief dat ik het je maar even vraag ;)
 
Ik moet het wel even overleggen met me vriendin.
Toen ik laatst vertelde dat er een Hello Kitty DC is was ze er wel enthousiast over, ze is ook helemaal lijp van die shit. Zelfs de telefoon is een grote Hello Kitty :lol:.
 
ManoRevolver":3uu5hzoz said:
Ik moet het wel even overleggen met me vriendin.
Toen ik laatst vertelde dat er een Hello Kitty DC is was ze er wel enthousiast over, ze is ook helemaal lijp van die shit. Zelfs de telefoon is een grote Hello Kitty :lol:.

Leuke bruidschat ;).
 
Ken,

mocht je ze nog tegenkomen in doos helemaal compleet dan hou ik me aanbevolen.



[offtopic]
van de week kwam een vriendin van ons (ook helemaal leip van HK) met een HK telefoon aanzetten, vet cool ding nog met camera, slide actie en vanalles en nogwat.
Als ze nou zoiets van transformers ofzo zouden hebben zou dat toch helemaal de shit zijn :) [/offtopic]
 
Back
Top