What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

Ïnderdaad, was weer een topmiddag en avond. Goeie Griek Ronnie, lekker gegeten, maar vooral lekker geouwehoerd.

Weliswaar geen Blast gescoord vandaag, maar wel een prachtige Sonic Pachislo. :D

Op naar de volgende meet, waarschijnlijk in het westen des lands.
 
Top dag luitjes en de foto's bij de Griek staan onlinne 😉
Rest fotos zal Ronnie wel posten.

Was een zeer geslaagde dag.

Cheers Marc.
 
Was een mooie dag ! Lekker slap ouwehoeren en nog wat games op de koop toe.

Was me een genoegen vandaag, heren.
 
Zoals altijd een zeer gezellige en geslaagde dag in Apeldoorn. Dank je Ronnie voor de gastvrijheid en ongedwongen sfeer. Ook dank aan iedereen die er was en vooral de vaste kern die er toch altijd weer is, top jongens!

Volgende meet en BBQ wordt bij ons in Den Haag en zal ergens in augustus zijn. Vaste datum wordt nader bekend gemaakt ;)
 
Ik en het vrouwtje hebben echt weer een topdag beleefd alleen was ik zo druk bezig met ouwehoeren dat ik nog geen seconde gegamed heb.
Heb ik weer,zoveel blast cities bij elkaar en er nog niet op gespeeld hebben.
Ah,who cares,het was fantastisch.
 
Zeker een hele gezellige dag, veel gelachen en het was leuk om iedereen weer te zien en spreken, bedankt nog Ratson voor de "prijs" :)...
 
Was inderdaad erg gezellig en leuk om weer in de cab-sferen te verkeren :) Cageman, veel plezier met je Blast ... Hij speelt érg lekker :D

Griek was ook top, ben blij dat ik toch nog meegegaan ben (had anders eem McD geworden ofzo ;)) Tot de next meet!
 
Kon er helaas ook niet bij zijn wegens afspraak met de badkamer-boer, maar in augustus in den Haag moeten we dat maar inhalen! Ziet er weer gezellig uit gasten, iedereen ook veel plezier met de nieuwe Blast de komende tijd.
 
The Photos...

Blastparty.jpg

Blastparty(1).jpg

Blastparty(2).jpg

Blastparty(3).jpg
 
Aaah, mooi zicht al die Blasts, lucky basterds. We blijven een stel mooie arcade nerds, en Marc kan zo te zien niet van zijn nieuwe liefdes afblijven... ;). Volgende keer ben ik er zeker weer bij, blijf het geweldig vinden dat we tot dit punt zijn gekomen in de arcade-scene in NL. Dikke thank you voor Ronnie weer wat dat betreft!
 
Ratson":225jhn37 said:
Ik had jou eigenlijk ook wel verwacht,ZIEK.

Ik zat in spanje en die moneys heb ik niet ratson,
maar die dag komt heus wel ;)

En die joint zulen we nog we roken op de arcade meet, fighting game meet of whatever meet :twisted:
 
Lol,Ik had ook die money niet maar ben effe langs gegaan voor de gezelligheid.Heb net een aero en geen ruimte voor nog een cab.Buiten het geldgebrek.
 
Inderdaad, Gefeliciteerd! Welkom bij de Blast City owners club. 😉 Wat een toffe aanhangwagen is dat trouwens zeg! Matthijs is diegene die niets staat te doen toch? :D
 
goatboy":3l1c26jp said:
Inderdaad, Gefeliciteerd! Welkom bij de Blast City owners club. 😉 Wat een toffe aanhangwagen is dat trouwens zeg! Matthijs is diegene die niets staat te doen toch? :D

Ja, die man die voor het karretje staat te spannen is zijn vader :D

gefeliciteerd Mattie, aardige cabs onderhand...
 
Back
Top