rklok
Shmup Veteran
Ken":31syidvh said:Ik ben er helaas niet bij zaterdag heren.
Jammer Ken, voetballen ????
Ken":31syidvh said:Ik ben er helaas niet bij zaterdag heren.
Was het niet ook zo dat er een regel was met betrekking tot het autonome gewicht van de aanhanger? Ik was er vrij zeker van dat ik dat ding niet mocht rijden maar weet niet meer precies waarom niet. Anders moet ik mijn vader maar weer eens lief aankijken of hij mee wil met ophalen.goatboy":1ksqtpch said:Tja, De meeste 29" beesten krijg je niet in z'n geheel in een personenauto. De Blast is wel 'redelijk' te demonteren maar kost wel wat tijd. Ik zou een dichte aanhanger of bus regelen als ik jou was.
Trouwens, Misschien mag je wel met die aanhanger van je vader rijden. Als het gewicht van de aanhanger plus maximale lading lichter is dan de auto ervoor is het in order.
Ken":1c8w0vzf said:Ik ben er helaas niet bij zaterdag heren.
almighty":1lcpymt0 said:Ik trap zo een Blast echt wel in mijn gebakie :lol:
Wat ik allemaal wel niet heb meegenomen in mijn auto.
Ken":3fq8o6y7 said:Eerst voetballen, maar dat had ik nog wel willen opgeven. Daarna etentje met de familie omdat iemand die een half jaar naar het buitenland is geweest terug in het land is en dat kan ik echt niet maken om niet bij te zijn. Sorry guys, better luck next time!
Ken":2mphmkuf said:Eerst voetballen, maar dat had ik nog wel willen opgeven. Daarna etentje met de familie omdat iemand die een half jaar naar het buitenland is geweest terug in het land is en dat kan ik echt niet maken om niet bij te zijn. Sorry guys, better luck next time!
Matthijs":341gze55 said:Ik ben er helaas niet bij vandaag (kom waarschijnlijk een week later mijn Blast ophalen), maar wens iedereen die er wel is een toffe dag (moet wel lukken lijkt me).
Jammer, ik had graag iedereen willen ontmoeten...