pooyan":1lfddt10 said:wow :shock:![]()
![]()
Almost did wet my paints.You should post this on AO, without comment, makes them curious, and full of envy.
![]()
Tek-9":378ofqrt said:Damn! Je hebt gewoon een heel elftal daar staan, potje 11-11![]()
pooyan":hoaitq0n said:Hebben ze allemaal een jamma harnas?
rklok":3bpjl319 said:Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
pooyan":2iyahm72 said:rklok":2iyahm72 said:Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee.![]()
rklok":38g6yuyi said:pooyan":38g6yuyi said:rklok":38g6yuyi said:Mooi, welkom, gaan we ook ff met een stel ergens wat eten/drinken na de tijd?????
+1 Jij weet vast wel een goede chinees of italiaan of zo iets in de buurt.
Yep, maarre .... in Apeldoorn?rklok":2j604r5w said:+1 Jij weet vast wel een goede chinees of italiaan of zo iets in de buurt.
Of een Japanner ??
pooyan":iy785915 said:Yep, maarre .... in Apeldoorn?rklok":iy785915 said:+1 Jij weet vast wel een goede chinees of italiaan of zo iets in de buurt.
Of een Japanner ??