What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

Je kunt voor een Sega 001 kabel inderdaad rondt de 90 piek vangen ja. :D
 
Bumpje.

Ronnie, hoe is het me de lading? Vaart de boot nog steeds? Al voorbij Somalië?

Je kunt degenen die niet zo'n prachtige Aero van het Haagse team krijgen toch nog wel warm houden met een fotootje of zo?

By the way: je adverteerde met 1P panels, maar op de groepsfoto zie ik ook wat 2P panels. Maar ik neem aan dat je meer dan genoeg 1P cabs hebt, toch?
 
Vanmorgen bericht gehad dat hij misschien pas de 1e week mei in Nederland is.. KL##$te zooi !! , ik hoor a.s. dinsdag meer...

Maar ja , wat in het vat zit verzuurd niet moeten we maar denken.

Ik ben ook weer aan een nieuwe zending toe, ik ben bijna , op een 3-tal tables door mijn voorraad heen...

Ik heb ook nog niet meer foto's van de blasts, anders had ik ze zeker gepost...
Ja de meeste zijn 1 player, is ook even afwachten voor mij..

Heerlijk zo'n verassingscontainer .. :)
 
rklok":1gp28mhf said:
Ik ben ook weer aan een nieuwe zending toe, ik ben bijna , op een 3-tal tables door mijn voorraad heen...

Dat is goed om te horen, maar je krijgt ongetwijfeld binnenkort wel weer wat binnen. 😉
 
zekers...... :)

sluiertipje : Cyberlead,Impress,NEO-GEO, Cute, Aero, Blast, Windy (1 en 2), neo29 enz......
 
Ik heb deze Nozomi mensen voor een Blast op de lijst :

Marsman
Psykick
Pooyan (2)
Tek-9
Cageman
SD5K
Mathijss

Ik denk dat dit een mooie Nozomimeet kan worden als ze binnen zijn, ik weet dat Almighty, ElPancho en Goatboy ook van plan waren te komen en ik denk dat Ken en Beatmaster-P ook wel met Hasan meekomen toch ?
Llijkt me een goed plan om hier iets leuks van te maken , misschien wat eten / drinken na de tijd ??
 
Top plan, en voor jou ook wel zo makkelijk. Dan heb je iedereen in 1x over de vloer. 😉 Is de planning voor binnenkomst nog steeds begin mei, of is de container nu ergens anders van boord gehaald? :lol:
 
Hij is inderdaad van boord gehaald ergens en heeft daar moeten wachten op een volgend schip :(
De planning is nog steeds dat hij 1e week mei aankomt en hopelijk de week daarna hier..
 
hmm, ik ook wel :) alleen kom ik niet alleen voor een blastje :mrgreen: ook kom ik voor de gezelligheid.
 
dexx":1b4e21i7 said:
hmm, ik ook wel :) alleen kom ik niet alleen voor een blastje :mrgreen: ook kom ik voor de gezelligheid.

uiteraard ook welkom... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!! :)
 
pooyan":38nigpfn said:
rklok":38nigpfn said:
... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!! :)

Moeten we oordoppen meenemen? :lol:

wil je een klap? :P :lol:
jij bent ook de lul, want nou ga je het proberen ook :twisted:
 
dexx":3vnb75ty said:
pooyan":3vnb75ty said:
rklok":3vnb75ty said:
... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!! :)

Moeten we oordoppen meenemen? :lol:

wil je een klap? :P :lol:
jij bent ook de lul, want nou ga je het proberen ook :twisted:
als Pooyan gaat spelen neem ik zeker wat oordoppen mee 😉
 
almighty":2ymcurdc said:
dexx":2ymcurdc said:
pooyan":2ymcurdc said:
rklok":2ymcurdc said:
... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!! :)

Moeten we oordoppen meenemen? :lol:

wil je een klap? :P :lol:
jij bent ook de lul, want nou ga je het proberen ook :twisted:
als Pooyan gaat spelen neem ik zeker wat oordoppen mee 😉

we kunnen dat nog proberen te AUTOTUNEN :)
 
Als het een meet wordt misschien een aparte topic waard?
 
Ok People.... de container gaat a.s. Zaterdag aankomen in Rotterdam... Ik ga er vanuit dat de inklaring +/- 1 week duurt dus de Blasts komen eind volgende week hoogst waarschijnlijk aan in Apeldoorn ..........
 
Back
Top