A
Anonymous
Guest
dexx":3b0q7jzu said:rklok":3b0q7jzu said:Ok, back on Topic :
ik zal nou maar ook nog iets verklappen..
de Keyboardmania 2nd mix wordt MIJN nieuwe aanwinst..
ik ben dus die GEK die goed gespaard heeften de buren zullen geen last krijgen, want er komt een goeie koptelefoon versterker in. heb alles uitgezocht 8)
PM me maar om te vragen WAAROM!!! ik deze game wil![]()
Dat vermoedde ik al vanwege je avater. Ben blij dat ik niet naast je woon, want je zult dat ding toch ook wel eens zonder koptelefoon willen demonstreren
Toch mooi dat je hem gekocht heb, daarom kon de prijs voor de Blasts waarschijnlijk laag blijven, hahahaha. Just kidding, ik wens je er veel plezier mee.