What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

rklok

Shmup Veteran
Blast11.jpg
 
Kijk dat zijn de betere acties, hoeveel moeten we vooruit betalen voor reservering? Hoeveel zijn er beschikbaar trouwens?
 
Geen vooruitbetaling, kijken en (eventueel kopen)

Reservering betekent nog steeds wel dat , op het moment dat ze er zijn, je er wel snel bij moet zijn...anders worden ze weer vrijgegeven. (ivm de beschikbare ruimte)
 
Ik wacht eigenlijk wel een positief commentaar op mijn groeiende Photoshopvaardigheden :)
 
Cageman":266dq5qx said:
rklok":266dq5qx said:
Ik wacht eigenlijk wel een positief commentaar op mijn groeiende Photoshopvaardigheden :)
Ronnie, wat ik nog wilde zeggen: Mooie flyer 8)

Hey , bedankt man!, alleen jammer dat ik er elke keer om moet vragen :)
 
Hier wordt ik dus echt blij van heh! Ik kom zeker effe langs de boel inspecteren. (ahem!) :D
 
Super Aktie en wat een mooooie plaatjes van die blast! :)
Is het mogelijk om te reserveren, of is het wie het eerste komt wie het eerst maalt begin maart?
 
Ik schrijf de geintreseerden op, geen aanbetaling, in die volgorde hier kijken en direct beslissen.. wees erbij, want ik heb het idee dat het hard gaat ;)...
 
echt een superdeal man! Klasse ronnie!

Alleen jammer dat ik dan net die week terug kom van een maand china/hong kong....:(
 
Mildoe":437tjujy said:
Alleen jammer dat ik dan net die week terug kom van een maand china/hong kong....:(
idd balen voor je, misschien wil hij er wel eentje voor je achter houden ofzo?
 
Zijn dit dezelfde monitoren die goatboy ook in zn blast heeft?
 
Als het originele Blast schermen zijn dan ja want dit zijn Toshiba CRT's. 8) De beste tri-sync monitor die ik tot nu toe gezien heb.

Je hebt ze in 2 varianten. Bij de eerste lichting Blast City's (Nanao MS-2930) moet je handmatig de frequentie schakelen d.m.v. jumpers. (Deze zitten makkelijk bereikbaar onder het control panel) Dit type is maar een jaar geproduceerd en vervangen met een auto-sync chassis.

En dus als 2e (Nanao MS-2931) de versie met digitaal chassis, onscreen display en auto-sync. :D

Opmerking: Bijna iedere MS-29xx heeft last van convergence 'problemen' in de hoeken van het scherm. Dit betekend dat de hoeken iets onscherp kunnen zijn oftewel de RGB lijnen zijn niet helemaal mooi uitgelijnt. Gezien de algemeen hoge kwaliteit van het scherm is dit eigenlijk te verwaarlozen of je moet een zeikerd zijn en een nieuw scherm verwachten in een cab van 13 jaar oud. Je kunt natuurlijk geluk hebben en een Blast treffen met weinig of geen speel uren. :o

Anyhoe, Originele Blast schermen zijn de beste tri-syncs die je in je cab kunt wensen.
 
Een vraagje aan de kenner 😉 :

Is een Blast nu makkelijk te demonteren en zijn er nog dingen waar je op moet letten?
En past een Blast een beetje makkelijk in een auto :roll:

31kHz games zien er dus geweldig uit maar ik ben ook wel heel nieuwschierig hoe de 15kHz games het erop doen.(kleuren, scanlines, etc.)
Eigenlijk nooit op een Blast gespeeld en dat terwijl ik ze wel vaak gezien heb.
 
Back
Top