What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

HANTAREX VGA HEAVEN

Ken

High Score Hunter
Als je denkt dat je alles hebt gezien, think twice...
Als je nog nooit een Dreamcast op VGA hebt zien draaien op een Hantarex monitor als deze, is je complete ervaring met SEGA tot dusverre in je leven incompleet.
Dit is de manier waarop makers van games het bedoeld hebben, dit is gewoon de manier om graphics te zien zoals het gewoon niet beter wordt.
Vergeet RGB, S-video of zelfs VGA op een normale PC monitor, want erger dan deze Hantarex wordt het echt niet. Echt niet gezond. Oh en dan ben ik nog maar niet begonnen over de Xbox360 of Gamecube op dit monster want dan blaas je de boel helemaal de tent uit. Ik verwelkom bij deze de Hantarex welkom, en doop deze nu om tot: het kanon.
DSC_0102.jpg
 
Is het een 100% flat screen model?

Hoe werkt de XRGB2plus erop?

Hoeveel RGB ingangen? En het is een monitor, dus VGA, is het een multisync? 15,24,31 khz.

Welke maat heb je?

Kun je het beeld verticaal en horizontaal bijstellen?

Wat kost ie?
 
Is het een 100% flat screen model?
Nee
Hoe werkt de XRGB2plus erop?
Nog niet getest
Hoeveel RGB ingangen? En het is een monitor, dus VGA, is het een multisync? 15,24,31 khz.
VGA only
Welke maat heb je?
32 inch als ik me niet vergis
Kun je het beeld verticaal en horizontaal bijstellen?ja maar je kunt em niet gebruiken voor TATE, dan worden de kleuren enigszins paars door de ingebouwde beveiliging erop
Wat kost ie?
Wat ik er voor heb betaald is niet de gangbare prijs, ik denk dat je tot 300-400 euro echt een goede deal zou hebben mocht je em vinden.
 
Damn Ken dat doe je goei!

Ik ben al een tijd op zoek naar een 29 inch versie van die om in mijn kastje te bouwen :D .
 
Back
Top