What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hantarex PD40 Slim plasma 4:3

Status
Not open for further replies.

Psykick

Loop Survivor
Voor de liefhebbers heb ik nog 1 van deze fantastische 4:3 plasma schermen te koop. Heeft aansluitingen aan boord voor RGB 15kHz en VGA 31kHz. Ook heeft hij S-VHS en composiet als je nog een console hebt die geen RGB heeft.

Zijn in prima staat en hebben geen burn. Worden verkocht met afstandsbediening.

Mogen weg voor €200,- per stuk. Ik zal ze op AO aanbieden voor €225,-


20141206_160557_zps1kizqryg.jpg

20141206_160538_zpsvdsh9zfs.jpg

20141206_160501_zpsgqbxqwul.jpg

20141206_155711_zpsjsud8cnl.jpg

20141206_155717_zpsirs7gcjq.jpg

20141206_155658_zpsfqdd11iq.jpg

20141206_155707_zps6zneg9tf.jpg
 
Ik heb ze in het echt zien draaien en als je die BIG ass pixels ziet met die BIG ass dot-pitch dan ben je op slag verliefd.
Must....resist...
148755_340.jpg
 
Hrm, interessant! Lijkt me wel wat in combinatie met de Dreamcast + VGA. :-)

Hoe verhoudt dit scherm zich tegenover de Pioneer PDP 4:3 Plasma? En ik neem aan dat een RGB female scart -> d-sub 9 kabel ook prima werkt met dit scherm (bijv. om een PS1 of aan te sluiten)?
 
Ik heb deze toevallig zaterdag gezien (niet aangesloten) en kan zeggen dat ie qua uiterlijk (bezel enzo) mooier is dan de PDP.
Wat ik op de plaatjes zie, even mooi als m'n PDP :-D
 
Wel goed om nog evt. te informeren is: branduren, hoeveel dB/fans/geluid, beugel of stand inclusief (hij kan niet, zoals de Pioneer zelfstandig staan).
 
Goeie vragen Bastiaan. Branduren zou ik moeten kunnen checken, maar het belangrijkste is denk ik toch dat hij geen inbranding e.d. heeft. Noise van de fans is erg laag, maar de vraag kwam ook al uit het buitenland en ik ga daar vandaag of morgen eens goed naar luisteren.

Er zitten idd geen beugels of voeten bij, maar ik ben aan het kijken of ik zelf niet iets kan maken ervoor.

Ondertussen zijn beide wel al zo goed als verkocht :)
 
Psykick":10fijt4s said:
Noise van de fans is erg laag, maar de vraag kwam ook al uit het buitenland en ik ga daar vandaag of morgen eens goed naar luisteren.

Mooi, met die Pioneer PDP is het net alsof je laptop het veelste warm heeft - dat ding heeft ook 5 kleine ventilatoren - kan alleen maar beter worden met andere modellen :-)
 
Doe mij die laatste maar Has, ik moet het eigenlijk niet doen, maar een dergelijk scherm staat al te lang op mijn verlanglijstje :O
 
Psykick":2ucgpk1y said:
Aaaandd it's gone! Ik ben blij dat hij naar jou gaat :)
+1. De Nozomi Purist is weer een gem rijker.

*bedenk me dat ik weer meer moet oefenen met OR2 om tegen die sicke skills van Robert op te kunnen*
 
Voor iedereen die de sale gemist heeft, gelukkig zijn de framed prints, canvas wraps en holiday cards nog wel beschikbaar! :lol:

hasplasma.png


edit; bring it on cage!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top