What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Halo 3

Je moet inderdaad behoorlijk raken ja. Maar ga voor het hoofd.

De sprintknop is inderdaad erg vetjes. Ook omdat je tijdens het sprinten niet kunt schieten, is het dus niet alleen maar voordeel. Die game is lekker fast paced.
 
Ik mis die sprint knop in halo een beetje... eigenlijk ren je constant. Maar ben het al een beetje gewend van CoD, dus mis het. Maarja, Halo 3 spelen zonder vrienden is geen zak aan imo.
 
Nee dat klopt .. gisteren met een paar onbekenden zitten spelen en dat is dan toch anders.

Dus um wanneer gaan we met Nozomi fraggen? :D
 
Na een paar dagen Halo 3 gespeeld te hebben ben ik van mening dat ik het nog steeds een topgame vind!!!
 
Na een paar weken intensief online en offline spelen ben ik van mening dat dit toch niet heel veel bijzonders is.

De co-op sucks, checkpoints en respawn systeem zijn slecht doordacht. Fun had ik er niet echt mee, ik speelde liever solo. Er is geen 'soul', die andere personages hebben geen identiteit, geen story... ze lopen wat mee, respawnen zomaar weer en thats it. deze co-op is een afterthought.

De SP is goed, maar ik heb het niet kunnen opbrengen hem nogmaals te spelen. GoW SP speelde ik zo'n 4x uit (2x co-op)... dat zit er in Halo 3 niet voor mij in denk ik.

Multiplayer, ik houd alleen van TDM, in dat geval zijn er eigenlijk maar een stuk of 3 waardige maps.. geen wonder dat de mapcycle in Halo zo ontiegelijk zuigt, 11 maps in totaal voor een game die zoveel modes heeft en zo erg op MP draait is lachwekkend. Goed, je mag niet vergelijken, maar ik mis toch wel die PC tijd waarin je zo'n 10 nieuwe maps per dag downloadde, en uitprobeerde.. dedicated servers die allen een andere mapcycle hosten... je had tenminste keuze in welke mod je wilde doen, en welke maproulatie. Nee, consoles hebben een lange weg te gaan. Straks zullen er ongetwijfeld maar liefst 2(!) nieuwe maps komen, en daar zal je dan vast wel een euro of 5 voor moeten lappen. Lachwekkend als je er over nadenkt.

Wellicht geef ik de Ps3 dan misschien nog de meeste kans, als UT3 idd usermods krijgt die zo uitgebreid zijn als op de PC... dat zorgt wel voor veel meer houdbaarheid en mogelijkheden.

Nee, Halo 3 is geen second coming. Ik durf te wedden dat zelfs die TF2 uitbreiding van Orange Box beter wordt dan dit. Hoewel misschien minder bevolkt.
 
Ik ben het met je eens (tevens mijn vrienden) dat Halo 3 SP niet de aantrekkingskracht heeft die GoW wel had. Ook ik heb die game drie keer uitgespeeld.

Halo 3 heb ik nog niet uitgespeeld .. wil vandaag nog wel een paar uurtjes spelen. Maar het is allemaal een beetje lowprofile zeg maar.

Multiplayer vind ik nog steeds wel tof, maar het gaat er gewoon niet zo hard op als CoD4 ;) dus Halo 3 is voor mij een prima warmhoudertje
 
Ik ben benieuwd of CoD wat aan de top 10 lijst kan doen van meest gespeelde spellen op Xbox Live.
 
Ik las van de week een bericht dat Halo 3 de oorzaak is dat er maar weinig mensen naar de bioscoop gaan omdat ze alle tijd in Halo 3 stoppen!

Als het spel trouwens tegenvalt. Wat doen zoveel mensen in het online gedeelte van het spel???????????????
 
Om die reden dat de Bioscoop slecht draait dankzij Halo: onvervalste Hype.

Er zijn al wel weer wat gamers teruggegaan naar Gears, en er gaan ook wel een stevig aantal naar CoD want die game krijgt gigantische rave reviews en de Beta was ook mateloos populair.
 
Terwijl iedereen lang en breed HALO 3 alweer heeft uitgespeeld ben ik er vandaag pas aan begonnen en het bevalt me uitstekend. Het is gewoon weer een hele goede game wat verders niks nieuws doet.
 
Gameholic":vjbebsl8 said:
Nou ik moet denk ik nog 2 uurtjes tot de aftiteling ;)
Ben je nog niet begonnen dan aan de singleplayer dan harrdie harr harr?

Anyway, mijn xbox was een paar weekjes weg. Is nu weer terug, dus weer vol Halo spelen :)
 
Mijn verwachting over TF2 is uitgekomen: het owned imo Halo 3. Jammer dat het echter zo weinig content heeft. Als dit een volwaardige losse release met vele maps etc was, dan had het echt hard geschopt.

Maar speelt er iemand hier TF2?
 
Nee, opzich vind ik de box wel interessant. Heb HL2 ook nog niet gespeeld. Schijnt ook een parel te zijn. Maar goed. Gelukkig is MGS4 uitgesteld. Kan ik die gaan spelen.
 
Dat is Halo al :)

HL is overschat maar was in zijn tijd wel gewoon goed. Eerste story driven FPS geloof ik. HL2 was dan wel iets te blij met de physics engine, maar de ragdoll was in die tijd ook wel redelijk ongezien.

En dan die mods die HL gespawned heeft; Day of Defeat, of Counterstrike dat ook 8 jaar na dato nog volop online gespeeld wordt...
 
Ik vind Half Life niet echt overschat, maar HALO wel een beetje het is best een leuke game maar ook meer dan dat. Teminste als ik het op over het singleplayer (offline) gedeelte. Online vind ik het toch wel erg goed.
 
Back
Top