What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hall of shame

Rustig aan jongens of hij zet hem nog te koop in de buy & sell van nozomi :D
 
Als bartop ziet hij er nog best redelijk uit...toch zijn woodies niet echt mijn ding.

Cageman":34uzm4g3 said:
Over my dead decomposing body

Wil je echt niet...geloof me, er is geen ergere geur dan dat.
 
cthulhu":2xh7359r said:
Als bartop ziet hij er nog best redelijk uit...toch zijn woodies niet echt mijn ding.

Cageman":2xh7359r said:
Over my dead decomposing body

Wil je echt niet...geloof me, er is geen ergere geur dan dat.
i know.. Ben regelmatig in een mortuarium geweest tijdens één van mijn vele bijbaantjes..
 
Cageman":19hz2lrs said:
cthulhu":19hz2lrs said:
Als bartop ziet hij er nog best redelijk uit...toch zijn woodies niet echt mijn ding.

Cageman":19hz2lrs said:
Over my dead decomposing body

Wil je echt niet...geloof me, er is geen ergere geur dan dat.
i know.. Ben regelmatig in een mortuarium geweest tijdens één van mijn vele bijbaantjes..

Hmmmmmmmmmm oke i'll bite :D Wat waren dat voor bijbaantjes kerel???
 
Ha! ik dacht dat ik de resident freak was. Voor m'n werk heb ik een keertje een obductie (lijkschouwing) bijgewoond...echt geweldig om een keertje mee te maken, ik zou zo weer gaan, maar dan dit keer met een schedelsectie.
 
Cageman":24b63k4d said:
I know.. Ben regelmatig in een mortuarium geweest

[aluhoedje]Cage is cleaner voor MS .. Hij doet die subdermale tracking chips van Microsoft/NSA verwijderen.. sst![/aluhoedje]
 
Haha! Briljante theorieën :)

Ik heb een jaar of 8 (in weekenden en vakanties) in het ziekenhuis in Dordrecht gewerkt (heette destijds het Merwede Ziekenhuis). Het mortuarium zit daar aan vast. Ik was 'medewerker intern transport'. Dat werk hield in dat je al het afval moest verzamelen en afvoeren vanuit alle afdelingen in het ziekenhuis (maar ook de wagens met eten heen en weer moest rijden, was ophalen, bloed van de bloedbank halen voor de OK, patiënten vervoeren van en naar poli's, etc, etc).

Ik heb een aantal keren een lijkschouwing mogen meemaken; een familielid werkte in het mortuarium, en nodigde me wel eens uit om dat te zien. Ik vond vooral de instrumenten erg indrukwekkend.

Meest plastische vond ik nog het personeel. Zij zijn constant in de weer met lijken, en doen dat letterlijk fluitend en grappenmakend. Niet meer dan logisch, maar vond ik in het begin wel heel vreemd.
 
Zoiets dacht ik eigenlijk al, maar wist niet dat je in het Merwedeziekenhuis hebt gewerkt. Ik ken die medewerkers in het mortuarium daar gedeeltelijk aangezien ik voor een pathologisch laboratorium werk als Pathologist's Assistant.
 
Nee, geen denken aan om zo'n ding te kopen.
Was benieuwd waarom in hemelsnaam zo'n gare CP en verhogen? Koop dan een woodie of zo ipv een candy ombouwen.
 
OMG. Dat indie games vaak low-budget zijn wil niet zeggen dat je een draak van een arcade cab moet gaan gebruiken voor je promotie op een beurs ...
- Brandplekken op het hout van de CNC machine op het control panel
- Tape om het muntdeurtje dicht te houden
- 0,0 bezel... gewoon BAM een scherm ;)

killerqueengdc14b.jpg
 
Er zijn ook 2 spelers die op dat ding naar voren moeten hangen. Heel aparte kast, moet je al 4 vrienden hebben wil je dat ding Max gebruiken hahahah
 
En vanzelfsprekend met een Insignia TV als monitor, want iedereen weet dat er geen betere monitoren te krijgen zijn dan een insignia. Kosten nog moeite zijn gespaard, dat is wel duidelijk. Wat een pareltje.
 
Back
Top