A
Anonymous
Guest
Ik ben op zoek naar een Nokia N-Gage QD, het liefst het grijze model....
Uiteraard ook simlock-vrij.. en in een goeie acceptabele staat.
Het is volgens mij niet de meest praktische mobiel, maarja het design spreekt me wel aan en het oog wil ook wat. De games zijn een leuke bijkomstigheid..
Het liefs ruil ik dit tegen mijn Neo-Geo 1-slot board en 2 MVS games:
Metal Slug en KoF'94 (alleen de cart). Ligt er aan hoe compleet de Nokia is.
[memorycard, games etc..]
Je kunt me evt. een PM geven als je er eentje hebt liggen en er niks meer
mee doet..
Op mp.nl staan er wel maar ik ben niet zo gecharmeerd van de mobiele telefoonhandel op mp.nl of er moet er al eentje in de buurt op staan die ik zo op kan halen maar dat is niet het geval.... vandaar deze weg.
Hier nog een link naar een fotootje ervan voor degene die het modelletje
niet kennen van Nokia
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1081982404.png
Uiteraard ook simlock-vrij.. en in een goeie acceptabele staat.
Het is volgens mij niet de meest praktische mobiel, maarja het design spreekt me wel aan en het oog wil ook wat. De games zijn een leuke bijkomstigheid..
Het liefs ruil ik dit tegen mijn Neo-Geo 1-slot board en 2 MVS games:
Metal Slug en KoF'94 (alleen de cart). Ligt er aan hoe compleet de Nokia is.
[memorycard, games etc..]
Je kunt me evt. een PM geven als je er eentje hebt liggen en er niks meer
mee doet..
Op mp.nl staan er wel maar ik ben niet zo gecharmeerd van de mobiele telefoonhandel op mp.nl of er moet er al eentje in de buurt op staan die ik zo op kan halen maar dat is niet het geval.... vandaar deze weg.
Hier nog een link naar een fotootje ervan voor degene die het modelletje
niet kennen van Nokia
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1081982404.png