What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GZ] Nokia N-Gage QD

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik ben op zoek naar een Nokia N-Gage QD, het liefst het grijze model....
Uiteraard ook simlock-vrij.. en in een goeie acceptabele staat.

Het is volgens mij niet de meest praktische mobiel, maarja het design spreekt me wel aan en het oog wil ook wat. De games zijn een leuke bijkomstigheid..

Het liefs ruil ik dit tegen mijn Neo-Geo 1-slot board en 2 MVS games:
Metal Slug en KoF'94 (alleen de cart). Ligt er aan hoe compleet de Nokia is.
[memorycard, games etc..]

Je kunt me evt. een PM geven als je er eentje hebt liggen en er niks meer
mee doet..

Op mp.nl staan er wel maar ik ben niet zo gecharmeerd van de mobiele telefoonhandel op mp.nl of er moet er al eentje in de buurt op staan die ik zo op kan halen maar dat is niet het geval.... vandaar deze weg.

Hier nog een link naar een fotootje ervan voor degene die het modelletje
niet kennen van Nokia

http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1081982404.png
 
Hey,

als je je KoF 94 niet op deze manier kan sellen wil ik hem zo wel van je overkopen 😉
Wil je er 25 euro voor geven incl. verzenden.
Had dit bod ook al bij R2 2D gegeven maar krijg geen reactie :?

Ik hoor het wel,
 
heej Marc, ik hou het even in de gaten voor je, als er niemand reageert dan
gaat het mobo in de verkoop en de carts ook.

Alleen een of andere madmen heeft het label aan beide zijde ingekort.. King of Fighters '94 is nog wel te lezen...
 
Metal Slut":2t3728ri said:
heej Marc, ik hou het even in de gaten voor je, als er niemand reageert dan
gaat het mobo in de verkoop en de carts ook.

Alleen een of andere madmen heeft het label aan beide zijde ingekort.. King of Fighters '94 is nog wel te lezen...

hmmm, niet om de prijs te drukken maar mijn voorkeur gaat wel naar een originele/intact label.
Zou gauw hij in de verkoop gaat dan hoor ik het wel.

ps: waar blijven je foto's in de gallerij... :roll:
 
ok, ik laat het je weten dan.... wat de fotos betreft.... ik heb ze vorige week gemaakt en op de pc gezet maar ben ook mijn home studio weer na jaren op aan het zetten.. ik zal ze van het weekend eens posten...
 
Ik heb op zich wel interesse in je 1-slot en Metal Slug.
Welke versie 1-slot is het ?
En wat zou je ervoor willen hebben mocht je ze zo weg willen doen ?
 
Het gaat om het MV-1A board. Jullie zijn de allereerste als de spullen de verkoop in gaat mits nog interesse dan. Ik wacht nog even een paar dagen ofzo om te kijken of toch nog iemand toevallig zo'n Nokia heeft en die die toevallig ook nog kwijt wilt....

Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik spullen niet heb kunnen testen bij mij thuis. Mocht het gewoon niet werken dan gewoon weer retour naar mij en het geld terug.... ik zal nog ff kijken wat het ongeveer moet opbrengen.
 
Het MVS board heeft mijn interesse verloren.
Schijnt geen stereo op te zitten.
Heb wel nog interesse in Metal Slug.
 
Metal Slug verkocht aan MichealM en een deal gesloten met SNKy die een N-gage QD had... het MVS board en KoF'94 gaan in de verkoop en hier kan dus een slotje op..
 
Nokia N-gage vandaag binnen gekregen van forum-member SNKy... precies zoals beschreven.. goeie deal dus.. ken een slotje op Ken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top