What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

guwange en ketsui posters

Status
Not open for further replies.
Ik had een PM gestuurd voor de Ketsui poster toen ie dit topic net gestart was. Hij vroeg 15 euro verzendkosten binnen NL.
Toen heb ik gezegd dat ik dat wat te gortig vond, hoop niet dat ie daar op afgeknapt is :)
 
Als de doos/tube langer is dan 100cm dan kom je op 13 euro uit. Verkeerd opgerold, gok ik ;-) :mrgreen:
 
Cageman":3qfi99ac said:
Als de doos/tube langer is dan 100cm dan kom je op 13 euro uit. Verkeerd opgerold, gok ik ;-) :mrgreen:

Volgens mij kostte het verzenden van een Ketsui poster in nederland €6,75. Mijn poster was dan ook wat duurder geloof ik. ;)
 
tsja,
na wat pm'etjes gestuurd te hebben dat ik die Guwange poster graag wil voor de 35 euro waar hij hem voor te koop heeft aangeboden (inmiddels door hem gewijzigd) krijg ik een uurtje terug een pm van hem terug dat hij er ineens 50 euro ex verzenden voor wil hebben ipv de 35, omdat hij dat er zelf ook voor betaald heeft.
Ik heb hem terug gepm'd dat ik me afvraag waarom hij hem dan aanvankelijk voor 35 aanbiedt en heb hem gepmd prijs is prijs en dat het wijzigen daarvan voor mij not done is.
beetje vaag.
ik ben er niet de persoon naar om iemand op te hangen maar eh wat mij betreft ken je de boom in met je gewijzigde prijs!
 
Pat7o":3buiew48 said:
tsja,
na wat pm'etjes gestuurd te hebben dat ik die Guwange poster graag wil voor de 35 euro waar hij hem voor te koop heeft aangeboden (inmiddels door hem gewijzigd) krijg ik een uurtje terug een pm van hem terug dat hij er ineens 50 euro ex verzenden voor wil hebben ipv de 35, omdat hij dat er zelf ook voor betaald heeft.
Ik heb hem terug gepm'd dat ik me afvraag waarom hij hem dan aanvankelijk voor 35 aanbiedt en heb hem gepmd prijs is prijs en dat het wijzigen daarvan voor mij not done is.
beetje vaag.
ik ben er niet de persoon naar om iemand op te hangen maar eh wat mij betreft ken je de boom in met je gewijzigde prijs!

En gelijk heb je. Is gewoon not done.
 
Bij mij hetzelfde. Ketsui poster stond voor 35 euro, wat natuurlijk wel goedkoop is.
Vraag ik hem naar totaal prijs inc. verzenden, is dat 50 euro. Verder ook geen PM's meer gehad ofzo. Ik denk dat dit topic dicht kan :)
 
Lockje erop gezet. Oldschool, handel het aub per PM even af met joeks en Pat7o; we zien de positieve feedback wel verschijnen in Buy, Sell & Trade ;-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top