What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear Peoples

Wordt es tijd voor je dadude! Beetje oefenen en voila, combos maken en chaos creeren. Op de kast spelen gaat nog moeilijk voor mij, zou leuk zijn als er ook een joypad aanwezig zou zijn op kastversie ehehehe


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik vind wel dat je een beetje goeie shit van kusoru moet laten zien:

En wanneer gaan wij weer eens spelen?
 
Qko uhm ja, geen ggxxac te veel gerommel met pad inputs. Ggxxr die ik speel online is goed genoeg.
Ik heb meer tijd nodig om te oefenen als ik pro ga spelen, veel tijd gaat in mk9 nu.
Uhm ja dat filmpje vanjou is echt slechte kwaliteit, maar inhoudelijk wel ok. Het gaat mij meer om de battles van goede speler tegen elkaar en niet om 1 persoon wat ie kan, et moet leuk blijven.

Deze guilty gear moet ik ook weer oppakken als ik dit filmpje zie:

Peace out man.


Gr. shanno




God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sorry, maar naar verhouding is Steve H geen goede speler. De geintjes die die heeft laten zien in de vid die ik poste, deed ie tegen spelers als FAB, Inoue, en soort gelijken.
 
Qko, niet te diep in het spel ingaan, anders is het niet meer leuk, het moet een spel blijven en geen discovery channel van het spel. Ik speel her gewoon for the fun, ik ga ook geen spelers afkraken. Maar goed, beetje positiviteit mag ook wel. Kom met leuk nieuws, zoals dat guilty gear 3 uit komt of een sf vs guilty gear ofzo, dat is pas leuk!!! Snap je.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dat is allemaal leuk en aardig, maar noem het dan geen battle tussen goede spelers :p En speel het niet "for fun", speel het om te winnen en heb plezier in het gehele process. Zet jezelf een doel en ga ervoor, anders word het spel heel snel heel saai.

En verder is er niet zoveel nieuws. Alles staat al op dustloop: 1.01 patch is pas geleden getest, 24 oktober komt ggxxac+ (niet +r) uit op psn(wereldwijd) en later komt er een patch. Dus mja, dat is het wel een beetje. Ik wilde deze winter weer naar frosty faustings(zoals ik vorig jaar gedaan heb) maar het word gehouden op 29 december wat het wel moeilijk maakt. Verder heb ik niks gehoord kwa GG toernooien oid. Dus, ik meld niks, want er is niks.

Echter als je vragen hebt over de game kan je die gerust stellen:P
 
Guilty gear xx accent core plus binnenkort op xbla/psn, wellicht is dat wat handiger om te spelen? :)
 
Qko cool dat je voor de winst gaat, maar dat lever voor sommigen stress op als winnen niet lukt en geven het dan snel op. Het is niet voor niets entertainment dus fun hebben :-).

Kan niet wachten tot GG op xbla/psn uitkomt, ik heb als een ps3 controller converter voor de 360 klaar. Lama komen die hap.



God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hey qko, is die guilty gear al uit op de xbl??? Zit elke dag bijna te kijken, vandaag moet de dag zijn toch??


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik kan em niet vinden, ik kijk regelmatig op xbl. Locale gezet op usa en op uk zelfs op japan, no gg :-((( microsoft begint zo op mn zenuwen te werken. :-(
Ik wacht wel weer.......


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Cageman, er staat united states eronder, ik zal dat proberen te kijken straks als het nu wel erbij staat :-) thanks voor the info.


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer komt die Xrd nou uit dan?
wordt wel lang. voor een copy paste actie en wat adobe after effects met cellshading game, duurt het wel erg lang. meeste komen op de lopende band uit zoals street fighter.
 
doc81":238wc84j said:
Wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer komt die Xrd nou uit dan?
wordt wel lang. voor een copy paste actie en wat adobe after effects met cellshading game, duurt het wel erg lang. meeste komen op de lopende band uit zoals street fighter.
Hey Doc, wij moeten ook nog eens tegen elkaar spelen. Zie je pb.
 
Hierbij een filmpje waar de ontwikkelaars ingaan op hoe en waarom:
GuiltyGearXrd's Art Style : The X Factor Between 2D and 3D

 
Back
Top