What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Groupbuy Hong Kong *FINAL UPDATE LAATSTE PAGINA*

Status
Not open for further replies.
Da Dude":1dc4j0gm said:
hit happens Robin en geloof me het is echt klote, maar er zijn zoveel ergere dingen dan spullen of geld
Dude, dat weet ik als geen ander.
Maar baal er even van nu 2 achter elkaar zijn. En gezien de doos lijkt dat er een vet scherm in zit, lijkt deze ook gejat. (die zal balen als er ipv een 27 inch scherm een WOW boardspel inzit).

Er zijn altijd ergere dingen.

Ja, logisch, ik baal ook als een stier, maar probeer gewoon altijd maar te relativeren! 😉
 
Psykick":1c8cirl8 said:
Ja, zat er wel in, maar niet die Pandora. Thnx en ik ben er nog volop mee bezig jongens. Ik hou jullie als er belangrijke updates zijn op de hoogte.

Ik had een pandora besteld dus weet je zeker dat ie het niet is?
Prijzen van die knakker zijn ook veel te hoog. Lijken wel gebaseerd op jammaboards.com
 
Die kerel op MP biedt die bordjes al een jaar of meer aan. Zal 'm dus niet zijn.
 
Jinxz":1tpvr6y0 said:
Die kerel op MP biedt die bordjes al een jaar of meer aan. Zal 'm dus niet zijn.

Ok, zou ook wel apart geweest zijn. Zeker gezien het feit dat zijn 06 erbij staat.
 
Had al zitten zoeken naar info over de seller, maar kan niks vinden over bedrog of oplichting. Meestal kom je daar vrij snel achter als je naam, woonplaats en tel.nummers nazoekt.
 
Mijn doos is terecht. Lag ergens op een verkeerde bult bij de Bruna. Wordt alsnog verstuurd
commotie om niks achteraf. :oops:

Ik maak tegenwoordig altijd een foto van van het pakket voordat ik het verstuur, omdat het een keer eerder fout ging.
Post.nl sticker liet los, dus de doos maar op een tafel gedonderd en er niet meer naar gekeken bij de post.
Omdat ik niet precies wist hoe het pakket eruit zag, gingen ze nog even moeilijk doen. 2 weken later alsnog aangekomen op bestemming.
 
Da Dude":3eliu970 said:
Mijn doos is terecht. Lag ergens op een verkeerde bult bij de Bruna.
commotie om niks achteraf.

Ik maak tegenwoordig altijd een foto van de doos, omdat het een keer eerder fout ging. post.nl sticker liet los, dus de doos maar op een tafel gedonderd en er niet meer naar gekeken bij de post. Maar omdat ik niet precies wist hoe het pakket eruit zag, gingen ze nog even moeilijk doen. Na 2 weken aangekomen op bestemming.

Nice.
 
Was vandaag de laatste dag voor een claim en die heb ik ingediend. Nu is het wachten op antwoord en zoals het er nu naar uitziet is 1/3 verloren en moet ik dus gaan rekenen wie wat krijgt of in spullen of geld. Het loopt iig en duurt gewoon jammer genoeg lang :(
Ik hou jullie waar nodig op de hoogte!
 
Psykick":2npoqxtt said:
Was vandaag de laatste dag voor een claim en die heb ik ingediend. Nu is het wachten op antwoord en zoals het er nu naar uitziet is 1/3 verloren en moet ik dus gaan rekenen wie wat krijgt of in spullen of geld. Het loopt iig en duurt gewoon jammer genoeg lang :(
Ik hou jullie waar nodig op de hoogte!

Bedankt voor de update en alle moeite die je doet voor ons :)
 
Vandaag verlossend antwoord gekregen van Paypal en heb het volledige bedrag terug van de aankoop :mrgreen:

Kan iedereen die hieraan heeft meegedaan mij hun gegevens doorgeven voor restitutie van het bedrag? Ik ga voorlopig geen group buy meer doen en zal groter inkopen om zo direct te verkopen, is gewoon handiger in alle opzichten.

Bedankt voor het vertrouwen en het geduld guys en excuses voor het ongemak, al kon ik er zelf niet heel veel aan doen ;)

Cheers,

Hasan
 
Kerel, Niemand verwijt jou iets, en ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg. Bedankt dat je volgehouden hebt, en er op bent blijven zitten om onze centen terug te krijgen.

Thx mate. zal mijn gegevens pm'en
 
mooi has dat je de poen weer terug krijgt ouwe dibbes :mrgreen:
 
Zo, iedereen weer cash terug :)

Dank allen voor de support! Deze kan op slot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top