Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
GVD!! Gisteren is het pakje bij me aangeboden, maar ik was er niet, dus heb ik een afspraak gemaakt om het vandaag op te halen. Was allemaal geen probleem, dus ik er vandaag heen, maar na een uur zoeken hadden ze hem nog steeds niet gevonden. Afspraak gemaakt dat ze me zouden bellen en nu blijkt dus dat ze na veel heen en weer bellen hem nog steeds niet hebben gevonden en de camerabeelden gaan bekijken. MEGAKUT DUS! Morgen hoor ik pas hoe of wat.
Het vervelende aan alles is dat het bedrag op de invoice dus lager is ingezet en het dus nog een gevecht wordt om evt. geld terug te krijgen mocht hij echt zoek zijn. Ik hou jullie op de hoogte!