What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Group Buy] CPS3 Plexicase

PascalP

Shmup Veteran
Sommige kennen hem misschien wel, de Jasencustoms Plexi case voor de CPS3.
Ziet er niet alleen blits uit, maar beschermt de fragiele hardware ook.

Ik wil er graag een bestellen, maar wellicht zijn er meer mensen hier en kunnen we de (dure) shipping uit de US per unit omlaag brengen.
Hij doet nu een run van 25 units en deze zullen wel binnen 24 uur op zijn....

http://www.jasenscustoms.com/CAPCOM-CPS ... p_116.html
 
Als ik het goed begrijp, zijn het twee plexiplaten, afstandssteunen en schroeven?
Zoiets kan ik ook met mijn laser uitsnijden, ik heb dan alleen de afmetingen nodig.
Met 6mm dikke plexi (of zelfs 8mm voor extra stevigheid), schroefjes en tijd moet het bij mij tussen 50-60 euro kosten.
Bij interesse, laat me maar weten :)
 
Klinkt wel interessant!
Ik zal de maten van mijn CPS3 board wel eens opmeten.
Eventueel zou ik ook mijn CPS3 board naar je kunnen opsturen als test ;)
 
Dat is goed.
Opsturen zou het beste zijn, dan kan ik gelijk uitvogelen welke schroeven, lengte etc. en stuur ik het naar je terug inclusief de case voor alleen de verzendkosten ;)
 
Helemaal top, stuur me aub ff het adres per PB.
Moet toch vanmiddag nog naar het postkantoor :)
 
Done :)
Heb jij ook het SCSI2SD bordje?
Ik heb daarvan ook de afmetingen nodig (de afstanden tussen de schroefgaten), dan kan de schroefgaten daarvoor ook gelijk uitgesneden worden.
 
Ik heb ook de scsi2sd adapter, pakket is ingepakt met alle kabels erbij, dus je kan ook nog een potje SF3 doen;)
 
Vanavond prototype 1.0 gemaakt:
v45xcoi.jpg

:)

Moet nog aantal dingetjes getweaked worden:
- Inham voor cartridge moet iets meer uitgesneden worden naar links
- Inham voor cartridge moet iets meer uitgesneden worden naar achteren (of lagere afstandsbussen gebruiken, kortere zijn onderweg)
- Mooiere schroeven (zijn onderweg)
- Rubberen voetjes moeten eronder (zijn onderweg)
 
Ohja en logo moet natuurlijk CPS III zijn :)
*edit* ik keek scheel, logo is al CPSIII, dacht dat het de CPSII logo was.
 
Ziet er keurig uit!

Logo moest ik idd ook 2x kijken of er nu CPSII of CPSIII stond ;)

Als ik mijn persoonlijke input mag geven denk ik dat het er cleaner/rustiger uitziet wanneer je het logo op zo'n 75% schaalt
 
:D
Zodra ik de final versie ga snijden, laat ik het je weten.
Dan mag je op de jouwe zelf bepalen wat voor logo en welke grootte je wilt ;)
 
komt helemaal goed, logo verder is helemaal top!
Zou persoonlijk alleen voor een iets kleine formaat kiezen ;)
 
Goed bezig Freddy
heel mooi gemaakt
ben benieuwd hoe de uiteindelijke versie eruit zal zien
maar aan al jouw vorige kunstwerken te zien komt dat helemaal goed !
keep up the good work
 
Thanks heren :)
Ik wacht nog op de juiste schroeven en afstandsbussen, dan ga ik de definitieve ontwerp tekenen en snijden.
@PascalP, de logo's zal ik 25% kleiner maken.
 
Back
Top