Da Dude
Nozomi Elite
Rancor, is die dude van http://www.tokyoshmups.com/?
Da Dude":3b5gbw9z said:Rancor, is die dude van http://www.tokyoshmups.com/?
K405":lzxjlwlz said:
K405":twfatno6 said:Meh.. net mijn coinmechanisme (AD-81P2) aan zitten passen maar die Sega coins blijven hangen op de magneet dat gaat dan nooit werken volgens mij. Tenzij iemand mij het tegendeel bewijst natuurlijk :mrgreen:
waiwainl":1hs1czfc said:K405":1hs1czfc said:
Interessant ding.
K405":21fx1e54 said:Hebben? €5.92 Groupbuy? :mrgreen:
Arcade,
I am currently out of town until August 1st. I will be able to give you a total at that time.
Sorry for the Inconvenience.
--
Brien King
President, ClassicSoft, LLC