What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Dit kan ook echt alleen in Japan, zo'n dansende gozert in de midden.
Gelukkig zorgde mijn brein ervoor dat hij werd weggepoetst en dan blijven die vrouwtjes over 😉

YOOOOW check die delay tussen de gun en de crosshair. Te gek voor woorden dat ze een 10K+ machine maken en in de 1e seconde dat je het ziet is het niks meer waard.

Ik vraag me af of die delay niet bewust is gemaakt: als je even goed kijkt lijkt de crosshair mee te bewegen met de 'time-of-impact' van de kogels. Dat geeft je een beter gevoel welk target je op een gegeven moment aan het raken bent, in plaats van dat de crosshair aangeeft naar welke plek je de kogels stuurt op het moment van afvuren.

Kortom, als je op een target schiet duurt het even voordat de kogels daar zijn. Ik vind het niet onnatuurlijk overkomen als je de gamer bezig ziet.

Zomaar een theorie hoor..

Cageman":209743cc said:
Ik vraag me af of die delay niet bewust is gemaakt: als je even goed kijkt lijkt de crosshair mee te bewegen met de 'time-of-impact' van de kogels. Dat geeft je een beter gevoel welk target je op een gegeven moment aan het raken bent, in plaats van dat de crosshair aangeeft naar welke plek je de kogels stuurt op het moment van afvuren.

Kortom, als je op een target schiet duurt het even voordat de kogels daar zijn. Ik vind het niet onnatuurlijk overkomen als je de gamer bezig ziet.

Zomaar een theorie hoor..

Zou zo maar eens kunnen. Hopelijk heb je gelijk want het oogt echt crap. Buiten dat is de cab bizar nice.

Te herkenbaar inderdaad, rustig de deur uit betekent meestal dat ik een kind ben vergeten:)

Yep, Hier gaat het 's ochtends altijd als een goed geoliede machine todat ze de schoenen aan moeten trekken voor school. Dan gaat het mis.

WTF????? echt niet normaal

Nu begrijp ik waar die eerte DOA's (dead on arrivals) vandaan kwamen.
Lag dus niet aan Sony.

Back