lorre001":3sutikeq said:zo hoort het. kan niet misgaan vanavond.
Duitsland hoeft maandag pas hoor.
Da Dude":3itpymmc said:Duitsland hoeft maandag pas hoor.
pardon??
waiwainl":2702x73k said:Nu in alle rust DoDonPachi Daifukkatsu spelen heerlijk dat voetbal![]()
Da Dude":28dmbpsb said:Ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen, Maar belofte maakt schuld. Voor de FB loze members
![]()
Ik in me Roy Donders Juichpak