What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gran Tursimo 5 prologue DEMO

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Joined
Aug 3, 2006
Messages
1,401
Reaction score
2
Location
Almere psn=danielplatinom
Jongens,

Zaterdag is het zover. Op de Japanse ps store is dan als het goed is deze gratis te downloaden.
Sorry, ik ben deze zaterdag bezet! hehe.
Hoe laat dan?
Tokyo loopt 7 uur voor. Dus ik denk dat we hem ergens vanacht al kunnen downloaden? Morgenochtend als we opstaan meteen checken!
joepie!
HEEEEEEEEEEEENGH (motor geluid)
Ik beloof dat ik jullie zal melden in deze topic als hij klaar staat!
Wel bizar dat hij op een zaterdag uitkomt. Volgens mij gebeurt er verder nooit iets in het weekend!
 
Ik heb hem even gespeeld. Ik ben niet sprakeloos ofzo.
 
Het blijft natuurlijk een racer. En het is dat ik al zoveel videos heb gezien, maar anders was ik wel sprakeloos geweest. Het blijft een gewone racer natuurlijk, maar het ziet er fantastich uit en het speelt ook super. Aan de andere kant ken ik Forza niet, dus misschien dat het voor anderen niet zo speciaal is. Wat ik mis wel is achteruitkijkspiegel. Af en toe nog wel wat pop up en een schokje hier en daar, maar goed ik laat me ps3 ook downscalen naar 720p. mischien dat dat toch weer extra stress is voor die ps3. Ik ben 1e geworden met die gtr. ik had trans op auto, maar ik had .... off staan en dat andere op 0 gezet, weet niet meer precies, maar het is steering control en traction control geloof ik. Mooie muziek ook wel.
 
Een demo van een demo van een demo, hou nou toch op man....
 
Ik wil eigenlijk nog geen eens de moeite nemen om een Japanse account aan te maken voor GT5.

Bizarre Creations/Microsoft Game Studios hebben Sony's GT allang voorbij gestreefd. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Gameholic":18i5ukri said:
Ik wil eigenlijk nog geen eens de moeite nemen om een Japanse account aan te maken voor GT5.

Bizarre Creations/Microsoft Game Studios hebben Sony's GT allang voorbij gestreefd. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Vooroordelen! GT5 zal zeer waarschijnlijk beter gaan verkopen als FM2 en PGR4. Ik vind FM2 niet eens beter dan GT4 dus ik wacht rustig op GT5 zodat ik deze kan spelen en een echte mening kan geven.
 
Idd. Als je Forza een tijdje gespeeld hebt, valt het wel mee hoe verschrikkelijk goed die game is. Tuurlijk, met de gameplay zit het snor, de uitgebreide style en tune opties ook. Maar het is lelijk en saaaaai.
 
Dat Forza 2 visueel standaard is ben ik met je eens.

Maar ik vind juist de GT-serie saai geworden. Het is allemaal precies hetzelfde als deeltje 1.. zelfs het slipgeluid is altijd hetzelfde geweest.

En het feit dat GT5 dikke verkoopcijfers gaat krijgen wil niet per definitie zeggen dat het dan ook de beste racer op de markt is. (vergelijk Metal Gear Solid maar met Splinter Cell bijv... )
 
Maar em jullie hebben dus een fictief adres ingevoerd bij de Japanse PS Store?
 
Gameholic":o8k78338 said:
Maar em jullie hebben dus een fictief adres ingevoerd bij de Japanse PS Store?
Jup :) Ik heb het adres van Sony van Tokyo Square ingevuld :lol:

GT vind ik net iets spannender door de menu structuur. Tweedehands auto's op de kop tikken etc.
 
PGR4 is voor mij de racer van het moment, en de beste racer van deze generatie thusfar. Wel is het zo dat ook die serie eigenlijk al 4 of 5 delen hetzelfde is. Maar PGR heeft een geweldig snelheidsgevoel en leuke momenten, een proven online system en veel afwisseling. De motoren zijn een gewaagde toevoeging en hebben uiteindelijk goed uitgepakt.

Probleem met GT was altijd dat het traag en ook niet realistisch was. En tot nu toe geen multiplayer. Forza 2's gameplay is veel en veel beter dan van iedere GT die ik gespeeld heb. Het schademodel wordt ook onderschat door gek genoeg GT fanboys die nog nooit een schademodel gehad hebben, het heeft wel degelijk invloed op je prestaties online en offline.

Zoals het er nu op lijkt moet GT5 het vrijwel volledig van de graphics hebben. Na een tijdje gaan die wennen (net als op de Ps2 destijds) en dan blijft er dezelfde ouwe meuk over. Dit is tenminste mijn ervaring met GT3 en GT4.
 
R-Type":o3l9qdhh said:
Probleem met GT was altijd dat het traag en ook niet realistisch was. En tot nu toe geen multiplayer. Forza 2's gameplay is veel en veel beter dan van iedere GT die ik gespeeld heb. Het schademodel wordt ook onderschat door gek genoeg GT fanboys die nog nooit een schademodel gehad hebben, het heeft wel degelijk invloed op je prestaties online en offline.
Forza 2 heeft ook geen schademodel. Dat je motorkap er af kan vliegen noem ik geen schademodel. Een schademodel vind je wel bij spellen als Colin McRae 4, Motorstorm etc. GT heeft er helemaal geen en waarom? Geen idee. Deel 2 ging niet langzaam hoor. Vanaf deel 3 was het ruk.

Forza 2 is ook niet realistisch. Live for Speed en GTR (2), die zijn pas realistisch. Forza is net als GT een semirealistische racer.

R-Type":o3l9qdhh said:
Zoals het er nu op lijkt moet GT5 het vrijwel volledig van de graphics hebben. Na een tijdje gaan die wennen (net als op de Ps2 destijds) en dan blijft er dezelfde ouwe meuk over. Dit is tenminste mijn ervaring met GT3 en GT4.
Daar ben ik ook bang voor. :(
 
Maar neemt nog steeds niet af dat PGR4 gewoon 'leuker' is om te spelen dan een gemiddelde GT game. GT4 had allang online ondersteuning moeten hebben. bij PGR2 was dat zelfs al.
 
Forza is hoe dan ook wel realistischer dan GT. En met schade bedoel ik dat je het merkt als je een klap te verwerken krijgt. Je auto wijkt af naar 1 kant toe, of trekt langzamer op. Dat is tenminste beter dan GT waarbij euhh... helemaal niets gebeurd.

GTR zal gerust nog realistischer zijn, net als die andere Simbin racers, maar Forza takes the cake on the consoles.

GT2 vond ik traag trouwens, GT1 draaide op een betere framerate en was sneller. GT1 is imo de beste in de series. De GT mode was zo gemaakt dat hij net niet ging vervelen.
 
Ja, er is nog geen fuck, maar goed, 700 mb downloaden en dan spelen is echt wel sick. helemaal voor de mensen zoals ik die niet eens een 360 hebben. De muziek in het menu is ook gruwelijk. ik heb met alle 4 de autos suzuka gehaald #1. Niet echt moeilijk ook, maar er gebeurt niets. hoe worden die andere autos unlocked? snap er geen fuck van.
Maar
Die nieuwe lancer evo is vet, ouwe!
 
Ik was al op dit spel uitgekeken na deel 3! Koop em misschien als ie voor 2 tientjes ligt ofzow!!!!
 
Dat wordt dan waarschijnlijk 2010 wanneer jij die game aanschaft ;)
 
Ik ben inderdaad bang van wel maar agh moet nog zoveel kopen dus zoveel maakt dat me eigenlijk niet uit!!!!!
 
Back
Top