A
Anonymous
Guest
Ondanks dat ik niet veel met GT heb, ben ik toch voor deze game gegaan. Ik wilde een showcase titel op mijn nieuwe Ps3 en GT is altijd zo'n titel, toch? Ook kun je dit moeilijk nog een demo noemen, met 40 cars, 10 circuits, arcade mode, Event mode en straks online play.
De graphics stelden me toch ietwat teleur (doordat ik belachelijk mooie screenies had gezien), het is heel erg gladjes en niet met al te veel details (details verbleken bij een PGR4), dit is duidelijk gedaan om de game 60fps te kunnen laten draaien op een native 1080p resolutie. De rolling starts zijn duidelijk met een andere engine gedaan, en runnen op 30fps. Toen ik begon te spelen was het geluid ook nog eens vrij bagger, dat slipgeluid komt uit fucking GT1!
Maar de game groeide, de Event mode is heel erg tof. Zo heb je de standaard races (nu met veel meer opponents dan voorheen!), maar ook missions waarin je in 1 lap vanaf de 16eplek eerste moet worden op Daytona. Dit is alleen te halen door bruut te slipstreamen.
De game speelt beter dan ooit, de game voelt wat realistischer aan dan de oude GT's. Toch vind ik het qua gameplay nog wel achterliggen op Forza. Maar hier is het snelheidsgevoel beter, en de graphics ook. Vooral de cockpit view heeft hier een geweldig overzicht en speelt erg goed, de andere views zijn imo waardeloos. Cockpit had wel wat mooier gemogen, die ramen zijn veel te schoon (je ziet ze niet eens, geen reliëf.. niets).
Goed, de full game is nog een jaar van ons verwijderd... wie weet wordt er nog wel behoorlijk gefinetuned.
Nu is het wachten op kerst, dan komt de online mode (als ie maar werkt bij ons).
De graphics stelden me toch ietwat teleur (doordat ik belachelijk mooie screenies had gezien), het is heel erg gladjes en niet met al te veel details (details verbleken bij een PGR4), dit is duidelijk gedaan om de game 60fps te kunnen laten draaien op een native 1080p resolutie. De rolling starts zijn duidelijk met een andere engine gedaan, en runnen op 30fps. Toen ik begon te spelen was het geluid ook nog eens vrij bagger, dat slipgeluid komt uit fucking GT1!
Maar de game groeide, de Event mode is heel erg tof. Zo heb je de standaard races (nu met veel meer opponents dan voorheen!), maar ook missions waarin je in 1 lap vanaf de 16eplek eerste moet worden op Daytona. Dit is alleen te halen door bruut te slipstreamen.
De game speelt beter dan ooit, de game voelt wat realistischer aan dan de oude GT's. Toch vind ik het qua gameplay nog wel achterliggen op Forza. Maar hier is het snelheidsgevoel beter, en de graphics ook. Vooral de cockpit view heeft hier een geweldig overzicht en speelt erg goed, de andere views zijn imo waardeloos. Cockpit had wel wat mooier gemogen, die ramen zijn veel te schoon (je ziet ze niet eens, geen reliëf.. niets).
Goed, de full game is nog een jaar van ons verwijderd... wie weet wordt er nog wel behoorlijk gefinetuned.
Nu is het wachten op kerst, dan komt de online mode (als ie maar werkt bij ons).