d
Shmup Veteran
De Japanse versie, heeft die ook Japanse text? Waarschijnlijk wel he.
Toch vraag ik het maar even.
De PAL versie heeft niet eens 1080i en volgens mij ook nog niet eens 480p.
Als je PAL GT4 op een PAL PS3 draait. Ziet dat er anders uit als dat je NTSC GT4 op een NTSC PS3 draait?
Toch vraag ik het maar even.
De PAL versie heeft niet eens 1080i en volgens mij ook nog niet eens 480p.
Als je PAL GT4 op een PAL PS3 draait. Ziet dat er anders uit als dat je NTSC GT4 op een NTSC PS3 draait?