What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Goede RGB Scart kabel voor Playstation 2 zoektocht

Het gaat om de games of je een game in progressive kunt spelen en die zijn op een hand te tellen. Dat ombouwverhaal is dus eerder een broodje aap verhaal vrees ik.
 
Ken":3ephcpqq said:
Het gaat om de games of je een game in progressive kunt spelen en die zijn op een hand te tellen. Dat ombouwverhaal is dus eerder een broodje aap verhaal vrees ik.
nee, als je er een infinity chip in zet, dan kan je bijna alle (veel althans) in 480p spelen. Dit kan ook met een blaze vga cable en boot disc. Volgens mij heb je ook een xploder disc om dit te doen. Ik vindt dit allemaal intrigerend, maar ik weet er zelf ook apeweing vanaf en ik heb ook geen ps2.
The truth is out there........
 
hoe handig is dit dan:
geen idee over kwaliteit etc maar handig is het wel

TwinsComponentCable3_B.jpg
 
RoOd":2564gehx said:
hoe handig is dit dan:
geen idee over kwaliteit etc maar handig is het wel

TwinsComponentCable3_B.jpg
Ik heb een spider cable waarop je 5 consoles kan aansluiten naar scart. Die heeft hetzelfde f logotje erop dus wellicht zelfde maker. De kwaliteit is niet super, maar dit is een redelijk simpel model, dus ik zou zeggen go4it.
Voor Xbox en PS2 als ik me niet vergis.
 
ja deze is voor xbox en ps2, de enige 2 die ik bij de tv heb staan dus levert wel weer 2 vrije scarts op = plek voor meer :)
 
ja deze is voor xbox en ps2, de enige 2 die ik bij de tv heb staan dus levert wel weer 2 vrije scarts op = plek voor meer :)
 
Ik post mijn vraag maar even hier omdat het toch met scart kabels te maken heeft.

Weet iemand of er een regio lock zit op de ps3. Ik heb dus een Japanse ps3 en toen ik er een logic 3 rgb scart kabel erop aansloot veranderde het beeld in groen.

Ik weet dat in Japan in principe geen rgb scart kabels worden gebruikt, maar de vorige import consoles die ik heb/heb gehad werkte dit wel altijd zonder problemen.
 
Je moet in je menu even de settings naar RGB veranderen...
 
Thx Ken, ga het straks even proberen.
 
Dat had ik met de Amerikaanse Ps2 ook. Ik helemaal fucked up want groen beeld met VF4, bellen naar dimension enzo...

Stond het gewoon in de manual :)
 
Even in het menu aanpassen werkte goed en beeld werd weer gewoon normaal, alleen heb ik weer een volgend probleem. Die logic 3 rgb kabel is laat een verdomde streep door het beeld zien, dus die moet ik maar weer gaan ruilen. Weet iemand trouwens een adresje voor de officiele sony kabel, want die zie ik eigenlijk nooit meer in de weinkels.

@ R-type nee, plug and play is tegenwoordig geen plug and play meer 😉 :)
 
Back
Top