What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Goatboy ook weg?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zou jammer zijn maar heb hem al een tijd niet meer onlinne gezien.

Als je z'n naam aanklikt krijg je deze melding:
The requested user does not exist.
 
Goatboy heeft aangegeven zijn account te willen laten verwijderen. Zijn account staat nu op 'inactive'; bestaande posts hebben we laten staan.
 
Ik kom hem wel nog tegen op andere fora,s
Jammer maar het is zijn eigen keus
 
Cageman":243n66to said:
Goatboy heeft aangegeven zijn account te willen laten verwijderen. Zijn account staat nu op 'inactive'; bestaande posts hebben we laten staan.

:shock:

Wow, daar sta ik van te kijken. Ik heb hem de afgelopen maanden een aantal maal gesproken en ik was zaterdag nog bij hem om de NNC die ik van hem heb gekocht, uit elkaar en op te halen. Hij heeft toen niets gezegd over deze move. Wel jammer, zeg. :cry: Henk vertelde wel dat hij de hobby even op een laag pitje wil zetten, maar dat hij wel via een supergun setup een beetje bezig wil blijven met Arcade gamen.

Echt, dit maakt me een beetje verdrietig, Henk is toch iemand met veel kennis en verstand van zaken, en een koele gast. 8)

En ik ben oprecht blij dat Almighty weer wat meer interesse in de hobby krijgt en zich weer wat vaker laat zien. zo dik zijn we immers niet gezaaid! :D
 
Gaf Henk nog een reden voor het 'lage pitje'? Daar ben ik altijd benieuwd naar namelijk. Af en toe moet je even schakelen naar een andere modus maar er echt mee kappen heeft toch wel zijn redenen meestal.
 
Niet echt, maar zoals momenteel bij velen het geval is denk ik dat ook Henk nu wel andere prioriteiten heeft. Het is en blijft immers een erg kostbare hobby.

Maar om een account te willen wissen ..... dat klinkt wel erg definitief. :?:
 
Ieder zen ding, maar zelfs al stop je met je hobby of heb je andere dingen aan je hoofd, dan kan je hier natuurlijk nog altijd nutteloos over niks ouwehoeren met de mensen die je toch hier hebt leren kennen :)
 
Ja ik heb ook wel eens perioden dat ik even niks aanschaf, maar alles staat prima zoals het is en in feite ook kosteloos te blinken in een kamer. Kosten zal dus wel meevallen denk ik, moet je gewoon niet te veel in 1x aanschaffen.

Interesse verliezen snap ik op zich nog wel, zelf zal ik wsl in de toekomst voor de ruimte nog wel een keer downsizen naar 1 cab maar zolang dit niet nodig is: lekker laten staan.

Wel jammer, maar goed de echte hardcore gasten blijven toch wel hangen!
 
Jammer om te horen dat hij het forum niet meer zal bezoeken.
ieder zijn keus, maar toch.....Altijd jammer als de "goeie" stoppen met de hobby.
 
Back
Top