What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GND vraag (met de PS360+)

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,029
Reaction score
7
Location
The Netherlands
Hoi,

Ben nu bezig de PS360+ en de VileTim te bedraden :D
Heb een vraag mbt het volgende plaatje (handleiding PS360+)



In bovenstaand plaatje staan de Start + Select + Home button met dezelfde GND verbonden aan de PS360+ (joystick en knoppen weer met een andere GND. Het bordje heeft 4 GND terminators in totaal).
Echter in mijn situatie/kast is de Start met dezelfde GND verbonden als die van de knoppen (standaard JAMMA vermoed ik)

Maakt het überhaupt uit als ik de Select + Home button - daisy chained - GND terminate in de hierboven aangegeven GND en de Start knop dan via de GND van de knoppen (helemaal links op de PS360+) laat?
Of moet ik m'n huidige Start knop omleggen aan de Select + Home GND (maar dan werk ie weer niet via JAMMA)?

Is me even onduidelijk :?
 
Maakt niets uit, gewoon de gnd draden die je hebt aansluiten op een of meedere gnd pins.
 
Back
Top