What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ghost Blade (Dreamcast) komt dan eindelijk :)

waiwainl

Administrator
Staff member
Een nieuwe SHMUP voor de Dreamcast: Ghost Blade
Ik had hem al besteld (en betaald) op 6 Juni 2013 :shock:, hij komt uit in september :mrgreen:

tgb291.jpg
 
Poeh poeh, hebben ze dat spel dan eindelijk af? Ik hoop dat ze hem iets origineler hebben gemaakt...in de teaser leek het teveel een Dodonpachi clone.
 
Ben even in m'n archief gedoken, heb mijn pre-order al staan sinds 4-feb 2013! Hoop dat het lange wachten beloond wordt met goede gameplay, vind de screenshots in ieder geval veelbelovend eruit zien.
 
Robert":1m3nrgl0 said:
Ben even in m'n archief gedoken, heb mijn pre-order al staan sinds 4-feb 2013! Hoop dat het lange wachten beloond wordt met goede gameplay, vind de screenshots in ieder geval veelbelovend eruit zien.

We got a winner! :D
 
Zijn jullie voor de normale of LE editie gegaan ? Komen er nog extra kosten bij als je die game zou bestellen ? (import kosten oid ). Ben daar totaal niet thuis in. De screenshots zien er veelbelovend uit.
 
Radiant Silvergun":1ei1csmq said:
Zijn jullie voor de normale of LE editie gegaan ? Komen er nog extra kosten bij als je die game zou bestellen ? (import kosten oid ). Ben daar totaal niet thuis in. De screenshots zien er veelbelovend uit.

De LE edition. Alleen porto kosten.
Het komt uit Europa, dus import niet.
 
Heb destijds voor de "Supporters Edition" gekozen;
gb-dvd-ce-spectre-3-box_cut.png


Bovenop de getoonde prijzen komt nog 19% BTW én de verzendkosten erbij.
 
Die 3 disc versie heb ik ook besteld en betaald in 2013 .
Beetje vaag dat Tim mijn vragen over de bewegende achtergronden ontwijkt of verwijderd op de Hucast Facebook page want die zitten namelijk ineens niet meer in de laatste trailer .
 
de originele ontwikkelaar was er mee gestopt dus nu is het door iemand anders afgemaakt volgens mij. Vandaar geen bewegend water geloof ik.

Ik vind het allemaal heel tof dat er nog dreamcast games ontwikkeld worden maar dit hele Ghost Blade verhaal slaat natuurlijk nergens op
 
Casey120":3bs11kay said:
....
Beetje vaag dat Tim mijn vragen over de bewegende achtergronden ontwijkt of verwijderd op de Hucast Facebook page want die zitten namelijk ineens niet meer in de laatste trailer .
*zucht* ik vind het enorm tof hoe Hucast zich blijft inzetten voor nieuwe Dreamcast releases, maar dit is geen vrijwaring voor dit soort gedrag. Jammer dat er gekozen wordt voor censuur i.p.v. toelichten waarom bepaalde eerder getoonde features er niet meer inzitten.
 
Robert":v1nkfcia said:
Heb destijds voor de "Supporters Edition" gekozen;


Bovenop de getoonde prijzen komt nog 19% BTW én de verzendkosten erbij.


Dan hoop ik dat je geduld hebt omdat de super play dvd die er bij hoort nog opgenomen moet worden is de CE uitgesteld tot zeker november .
Hoeft niet erg te zijn aangezien bij zowel Dux als Redux al direct na launch ernstige game bugs aan het licht kwamen waardoor ze in de CE uiteindelijk al de 1.5 versie kunnen stoppen...... als je nog een half jaartje langer geduld hebt :lol:
 
Casey120":2dj5acnb said:
Robert":2dj5acnb said:
Heb destijds voor de "Supporters Edition" gekozen;
Bovenop de getoonde prijzen komt nog 19% BTW én de verzendkosten erbij.
Dan hoop ik dat je geduld hebt omdat de super play dvd die er bij hoort nog opgenomen moet worden is de CE uitgesteld tot zeker november .
Hoeft niet erg te zijn aangezien bij zowel Dux als Redux al direct na launch ernstige game bugs aan het licht kwamen waardoor ze in de CE uiteindelijk al de 1.5 versie kunnen stoppen...... als je nog een half jaartje langer geduld hebt :lol:

Pff, na 2 jaar kan die 2 maanden ook nog wel :roll:
 
Net bevestiging gekregen dat de LE van GB over een week komt! :mrgreen:

f*cking time :evil:
 
Back
Top