What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Xbox (classic) to jamma

R2-2D

1CC Aspirant
Ik wil mijn Xbox aansluiten op mijn 15khz Egret 2.
Liefst iets met 240p ondersteuning.
Iemand iets liggen waar hij van af wil?
 
Heb ooit zo'n ding geprobeerd. Werd niet echt enthousiast van de beeld kwaliteit.

Geloof dat ik hem nog wel ergens heb liggen. Zal ff kijken voor je.
 
Ik weet dat de xbox geen 240p ondersteund,maar als het inderdaad mogelijk is er een downscaler tussen te plaatsen is het ook goed.
 
Nee , de xbox heb ik al.
Het gaat me om een kant en klaar kabelsetje om de xbox te kunnen aansluiten.
 
probeer dan wel van 480p naar 240p te gaan. De meeste XBOX games kunnen 480p aan, maar dat gaat dan wel weer via component. Dat is natuurlijk weer lastiger te converteren.

Maar die Egret monitor die accepteert naar alle waarschijnlijkheid gewoon 480i. 480i is ook gewoon 15khz. Je hoeft dus geen fuck te converteren. 5 draadjes van een rgb-scart kabel solderen naar een jamma vingerbordje en je hebt beeld en geluid. Ik zou dit met een SCART verlengkabel of scart switch doen zodat je meerdere consoles kan aansluiten. Controls zou je via een messy padhack kunnen doen, maar er zijn ook een soort universele adapters die ook voor de xbox werken.
http://www.brunofreitas.com/node/41
 
Cageman":3c0b0n44 said:
Ik ga binnenkort een facepalm-smiley toevoegen aan het forum ;)

@Moderator: interne forum onderhoudsberichten graag in het announcement forum plaatsen ;)
 
Back
Top