What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Riverservice of NVS-4000 PSU voor NAC

Status
Not open for further replies.

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
Joined
Oct 10, 2011
Messages
851
Reaction score
0
Zoals de titel al zegt, op zoek naar een krachtigere voeding voor in mijn NAC.

Liefst de Riverservice maar een nette NVS-4000 is ook een optie.

Helaas heb ik er kortgeleden een verkocht hier... :(
 
Die mag je best terugkopen voor hetzelfde bedrag hoor :)
 
Thanks Arjan, durfde je al niet te vragen. Probleem is alleen dat ik al zo goed als rond ben voor een PSU en vind het lullig om nu af te haken, ik stuur je even een bericht mocht dat niet doorgaan. Thanks!
 
Vragen mag altijd hoor..! Laat maar weten; ik heb hem nog niet in gebruik genomen, dus hij kan zo de doos weer in :)
 
Ik heb er uiteindelijk toch een gevonden en nu ook alle bekabeling, bedankt voor het aanbod Arjan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top