What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezocht: Punisher & Cadillacs and Dinosaurs

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
In navolging van Jiggy,

Ben al een tijd -niet heel actief- op zoek naar deze games, maar net als ik ze vind voor een goede prijs (zoals op AO een maand of wat geleden) zijn ze binnen 10 minuten weg...

Wie ze heeft en kwijt wil, of iemand anders weet die de game kwijt wil: pm!
 
Dat op AO was een toevalstreffer. Wist ook eerst niet dat deze games in originele vorm zo 'zeldzaam' waren eigenlijk. Veel Japanse CPS1 games worden steeds duurder. (3 wonders, 1941, area 88, varth, mercs etc.) Hoop voor je dat je net zo snel succes hebt als Jiggy. :)
 
Ik kan met de volgende groupbuy wel een vette boot laten meekomen waar ze allebei op staan. Is een boot voor alleen deze 2 games en dan van C&D de turbo versie geloof ik of zoiets ;)
 
Hahaha, nee sorry Has die boot ken ik inderdaad, heb de games zelf ook op mijn weet-ik-hoeveel-in 1 staan maar dit zijn nou games die ik echt origineel wil hebben; ben nou eenmaal een brawler-fanaat :).

Vroeger kapot gespeeld maar ik ga er zeker geen EUR 400,- voor neerleggen. Ik ken nog een shop die een semi-originele C&D heeft liggen voor een redelijke prijs maar wel in originele CPS 1.5 behuizing, maar liever 100% origineel met Q-sound.
 
The Punisher is volgens mij voor rond de € 200,00 nog wel te krijgen , stond er niet een pas op NeoGeo forum ?
 
Jaaaaaa, op AO laatst een C&D voor 110 GBP weggegaan, was ik ook net te laat mee... deze zie je inderdaad niet vaak als origineel, heeeeeel veel boots.
 
Volgens mij is op die 16 in 1 de audio van Q-sound games helemaal brak , de hele tijd het zelfde stukje muziek in een eindeloze loop .
 
Ik ken de CPS1 hackboards niet... dus wat jij zegt casey120 kan best kloppen en dan is het gewoon kut met.... net als een bootleg C&D is ook om te huilen (het geluid). Aan de andere kant mijn CPS2 18in1 werkt perfect....
 
Als je echt helemaal gek bent op een game bespaar je jezelf een hoop ellende door gewoon het origineel aan te schaffen. Vooral met multiboards. Speelt ook minder lekker. ;)
 
Serieus een jarenplan, ben steeds net te laat. En dat al jaren dus hehe, maar ik heb geduld... :)
 
Back
Top