What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht : Point Blank 2/GunBarl - Point Blank 3/GunBalina

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Als je er toevallig eentje hebt liggen of iemand weet met eentje voor een schappelijke prijs hoor ik het graag!
 
Heb je die PB1 van marktplaats ook gecheckt? Ook goede herinneringen aan hoor, beetje gedateerd misschien maar wel volle bak actie
 
Yep!! Waanzinnige game en vette kast voor het NGC! Goeie game blijft een goeie game, dit is gewoon tijdloos!
 
Jaaaa Point Blank!

Sorry niks zinnigs te zeggen...

Point Blank jaaaaaaa!
 
Kort geleden heb ik een PB1 gekocht op MP. Hij heeft wel een shitload aan TLC nodig maar het staat hoog in m'n top 10!
 
Jinxz":28srtnoz said:
Kort geleden heb ik een PB1 gekocht op MP. Hij heeft wel een shitload aan TLC nodig maar het staat hoog in m'n top 10!

Nou die krijgen we wel aan de praat, maar alleen de TLC inderdaad. Voorlopig heb je nog genoeg TLC klussen hehe!
 
Psykick":s483ubb3 said:
Voorlopig heb je nog genoeg TLC klussen hehe!

Yup, of ik moet een champignonfabriek beginnen. Dan ben ik al klaar ;)
 
Back
Top