What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht - pcbeetjes

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik ben op zoek naar een niet al te dure pcb-jamma.
Heeft iemand nog iets liggen dan hoor ik het graag.
Maakt me niet zo veel uit wat voor spel het is, ik hou van fighters, shmups en puzzle.

Let me know please.

ps. Nu ik overigens uitgelachen ben over de epische marqueegrap kom ik erachter dat ik
eigenlijk ook een marquee met art/reclame wil. Mocht iemand nog iets hebben dan zou ik het graag kopen.
 
Thx, ja ik was al eerder lid (Redneck), maar door een ander emailadres kon ik mijn ww niet meer terugvinden, dus een nieuwe account aangemaakt.
Twee jaar geleden een Atomiswave van Erik gekocht en door verbouwing weinig mee gedaan, nu staat ie weer in de kamer en wil er graag wat spellen bij.
SNC10214.jpg
 
O misschien kan een van de admins je account herstellen naar je nieuwe e-mail, dan ben je niet al je posts kwijt
 
Wist niet dat dat kan, maar maakt voor mij niet zoveel uit eigenlijk, had destijds alleen een paar noob posts geplaatst.
 
Marc":1850zgyl said:
..... Maakt me niet zo veel uit wat voor spel het is, ik hou van fighters, shmups en puzzle.

Ik zou wat kritischer zijn, er is veel bagger op de markt en dan is zelfs een goedkope game nog teveel betaald, Ga je wat oriënteren en beslis dan. Reken op ongeveer € 50 voor een redelijk leuke game, voor € 80 heb je meer dan genoeg keus.

Trouwens leuk om de Atomiswave weer te zien. Ik kan me je ook nog wel herinneren, geloof ik. Ik hoop dat je alsnog veel plezier krijgt met de cab.
 
Bedankt Erik, ja ik reken ook op ong. tussen de 50 en 100 voor een game die me aanstaat.
Ik herinner me die dag ook nog goed, mooi weer, veel kasten en gezellige mensen.
Je hebt nog meegeholpen de monitor te draaien als ik me goed herinner.
 
Marc,

Psykick had pcb's te koop op de meet.
Misschien heeft hij er nog wat over voor de verkoop.
PM hem is.
 
Mss heeft Ken die Street Fighter CPS2 game nog?

Plaats anders ook een WTB op AO. Kwam laatst nog een Uo Poko voorbij voor 8500 yen incl. verzending ...
 
Da Dude":2seym44w said:
Marc,

Psykick had pcb's te koop op de meet.
Misschien heeft hij er nog wat over voor de verkoop.
PM hem is.


Thx, aantal dagen geleden al een pm naar hem gestuurd, maar nog geen antwoord helaas.
 
Jamma
cadilac and dinosaurs


Deze graag, pm me svp voor betalingsgegevens.
Alvast bedankt.
 
inmiddels is er 125 euro geboden voor alle 3 en 50 euro voor caddilacs
 
das lelijk. eerst prijs 1 noemen en dan prijs 2.
Lijkt wel een beetje op de ervaring die je zelf had met 2 heren een tijdje geleden uit schiedam
 
Waarom bied iemand uit het niets € 125,- in 25 minuten voor iets wat je al maanden aanbied voor € 70,- ?

Gaat echt helemaal nergens over !
 
Marc":4lm5u1uj said:
Jamma
cadilac and dinosaurs


Deze graag, pm me svp voor betalingsgegevens.
Alvast bedankt.

onthoud wel dat het hier om een bootleg gaat, zoals besproken in de thread die retrogamertje al linkte.
en is dat iemand van nozomi die binnen 25 minuten heeft geboden of was dat toevallig iemand van marktplaats?
sorry voor de kritische vragen maar het is enigszins vreemd
 
Typische handelaar die zich probeert te verrijken over forums als deze.
Gewoon nokken met zulke gasten, dragen niks bij aan de community.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top