What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] PCB houder

Jaja.. Wat een goede feedback over deze jongen. Prima als je er een deal mee doet, prima als dat goed gaat; maar hij is, zoals psykick al aangeeft, ook in een heel ander daglicht komen te staan waardoor hij van dit forum gebanned is. Dat is niet voor niets geweest. You have been warned.

Misschien ligt het aan mij, maar er is al heel wat gesproken over bjt hier, en ik ben er persoonlijk wel klaar mee. Hij gaat hier in ieder geval niet meer terugkomen.

Ik heb dat ook zien gebeuren en de reactie op z'n gezicht gezien wanneer hij ermee werd geconfronteerd. Het deed 'm niets, wat ie had geflikt.
Mijn mening is ook om op te passen met deze verkoper,

Ik weet niet wat er in het verleden tussen Bernard en diverse leden van het forum is gebeurd, was zelf toen nog geen lid van dit forum, dus ken de historie ook niet en ken hem ook persoonlijk niet.
Eerlijk gezegd maakt het mij vrij weinig uit, oude koeien in sloten enzo ;)

Ikzelf heb in ieder geval nu al meerdere goed verlopen deals met Bernard gemaakt via Marktplaats en ArcadeOtaku.
De houder heb ik ook van hem ontvangen inmiddels, hij had er nog maar eentje die goed was i.p.v. de 3 waar ik om gevraagd had, deze heeft hij mij dan ook kosteloos opgestuurd :)

Goed om te horen dat het goed verliep.
Toch heb je in die transactie een vleugje van de rare handelswijze van BJT mogen proeven. Ik heb vaak gehoord dat ie z'n goods verkoopt aan meerdere personen en vervolgens iemand teleur moet stellen.
Maar all's well that ends well :)

Back