Marcosan30
Shmup Veteran
Hallo party people,
Helaas is mijn B&O MX8000 aan zijn einde gekomen tijdens mijn run door Zelda Ocarina of Time en nu ben ik op zoek naar een nieuwe Retro console TV zodat ik mijn games kan hervatten. Ik hou nogal van grote schermen dus een Pioneer PDP-V402 zou fantastisch zijn.
Heb je deze of een goed alternatief, schiet even een pm mijn kant uit.
Ik wil graag nu eens wat anders proberen dan een B&O. :mrgreen:
Helaas is mijn B&O MX8000 aan zijn einde gekomen tijdens mijn run door Zelda Ocarina of Time en nu ben ik op zoek naar een nieuwe Retro console TV zodat ik mijn games kan hervatten. Ik hou nogal van grote schermen dus een Pioneer PDP-V402 zou fantastisch zijn.
Heb je deze of een goed alternatief, schiet even een pm mijn kant uit.
Ik wil graag nu eens wat anders proberen dan een B&O. :mrgreen: