Voor een collega ben ik op zoek naar een NES, het liefst met twee controllers, een Zapper en Super Mario Bros/ Duck Hunt. Overigens, ik heb geen idee wat dit tegenwoordig waard is...ben zelf namelijk al voorzien.
Dus als iemand nog wat over heeft, ik hoor het graag.
Dus als iemand nog wat over heeft, ik hoor het graag.