What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: MVS Multicart met Twinkle Star Sprites :)

Sphere

1CC Aspirant
Reaction score
0
Nou meer woorden hoef ik er denk ik niet aan vuil te maken. Als iemand wat heeft liggen dan verneem ik dat graag.

Groet,

Pieter

Hahaha, ja ik word mij te vaak ge-asskicked dus wat oefening kan geen kwaad. Daarnaast vind ik het ook niet meer praktisch om elke keer die carts te verwisselen. Deurtje open, cart eruit, nieuwe cart erin, deurtje dicht... gewoon teveel moeite :P

Sphere":2im5gqq8 said:
Daarnaast vind ik het ook niet meer praktisch om elke keer die carts te verwisselen. Deurtje open, cart eruit, nieuwe cart erin, deurtje dicht... gewoon teveel moeite :P
Het einde van de arcade hobby is in zicht. Ik zeg: stap over op een emulator. Als je het al teveel moeite vindt om originele cartridges te verwisselen...? Jij hebt een pep-talk nodig:

Kom op! Man up! Back to the roots! Swap those bastards! LAAT JE NIET UIT HET VELD SLAAN!!

:mrgreen:

Cageman":1fgvkf9h said:
Sphere":1fgvkf9h said:
Daarnaast vind ik het ook niet meer praktisch om elke keer die carts te verwisselen. Deurtje open, cart eruit, nieuwe cart erin, deurtje dicht... gewoon teveel moeite :P
Het einde van de arcade hobby is in zicht. Ik zeg: stap over op een emulator. Als je het al teveel moeite vindt om originele cartridges te verwisselen...? Jij hebt een pep-talk nodig:

Kom op! Man up! Back to the roots! Swap those bastards! LAAT JE NIET UIT HET VELD SLAAN!!

:mrgreen:
Je hebt gelijk, ik sloop het deurtje wel uit mijn woody, dat scheelt toch weer 2 handelingen! :lol:

Dat is helemaal geen slecht idee Marcosan, over de cab heen leunen om hem aan te zitten is ook niet alles. Anyways, ik ben nog steeds op zoek dus als iemand een multicart heeft liggen verneem ik het graag :D

Ga dan voor de ultimate solution voor al je carts :D

robot.jpg

Denk alleen niet dat zo'n cart-robot in je woodie past :mrgreen:

Haha vet systeem. Natuurlijk kan ik ook de achterkant van mijn woody eruit slopen zodat de machine er makkelijk bij kan whaha.

Anyway, voor de duidelijkheid, er wordt niets gesloopt aan mijn woody maar ik ben ook niet bereid om 200+ dollar te betalen voor alleen Twinkle Stars. Dusssss...

Does anyone know a multi games Mvs with wonfdjammers? Every time they offer 100 differents KOF...

Viny":28ppz5tu said:
Does anyone know a multi games Mvs with wonfdjammers? Every time they offer 100 differents KOF...

I'm afraid it's not available on any multicard...

Het is met liefde gemaakt, en smaken verschillen gelukkig. Word er ook niet warm van. Erg groot ook.

Back