Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Sorry voor het thread-hijacken maar kan je een Triforce met Mario Kart (al dan niet op CF-card)
redelijk eenvoudig in een Daytona cabinet draaien?
Dat zou namelijk mijn ultieme racecab zijn voor thuis.
Nou, het is meer dat Mario Kart alsmede de ' niewere' spellen allen een M3 dashboard en stuurinrichting gebruiken.
dus voor alle Model 3 racers en alles erna, zelfs tot RingWide/Edge, gebruikt Sega wel 1-zelfde dash.
(behalve Ford Racing en SR3 dan)
+ MK GP1 of 2 zul je geen Force Feedback hebben, daar heb je een speciale I/O + Servo bord voor nodig,
zoals die in een Namco Racecab zitten. (peperduur overigens als je die vindt).
Mijn idee zou zijn.. Of check een M3 cab en gooi daar een JVS voeding en een simpele naomi I/O in, en kun je iig
moderne games netbooten incl MarioKart etc. Of ga voor een langer knutseltraject en scoor een losse M3 dash en ga knutselen aan je M2 cab om deze moderne games af te laten spelen (ik kan je wel moemen welke extra pcb-tjes je nodig hebt
als I/O en servo etcetc)
Bedankt voor de uitgebreide uitleg Pascal!
Ik denk dat ik van het voorjaar eens uit ga kijken naar een Model 3 racecab, liefst een single met eigen topper. En dan klinkt de "simpele versie" met JVS voeding en Naomi I/O wel als een mooie optie.
Daarnaast heb ik dan natuurlijk een Triforce type 3 nodig neem ik aan?
Heheh. Daarom maar niet teveel googlen en in het NGC met mij en Pascal komen praten. We hebben bij elkaar meer ervaring dan wie dan ook als het aankomt op racecabs ombouwen en aanpassen
En ik vergeet in mijn enthousiasme Psykick te noemen, die ook een berg werk verzet heeft bij de ombouw van Beatmaster's cab. En het herstellen van de Initial D cab in het NGC.