What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] Jamma to MVS adapter

Status
Not open for further replies.

PascalP

Shmup Veteran
Joined
May 6, 2015
Messages
1,249
Reaction score
0
Location
Venray
Ik ben op zoek naar een adapter van Jamma board naar MVS cab, zo eentje dus:
https://www.jammaboards.com/store/jamma ... a2mvs.html

Iemand nog eentje liggen?
Heb bovenstaande adapter al op 6 juni besteld, maar nog steeds niet verzonden en ook op email met vragen over leveringstermijn wordt niet gereageerd (al 4 mails gestuurd).
 
Of een link naar een webshop die ze wel levert en op voorraad heeft 😉
 
Zou inderdaad ook kunnen, maar ben meer van het gemakkelijke :P

Was er zelf wel al aan het denken om zoiets te kopen:
http://arcadeforge.net/Supergun-MAK-Str ... m::95.html
En bij deze de verschillen om te solderen, kan kan ik altijd nog makkelijk switchen tussen MVS en Jamma totdat ik mijn 2de cab erbij heb (deze wil ik dan 6 button Jamma maken)
 
Je kan ook gewoon de kabels even doorknippen, en elders aan elkaar koppelen.
nog sneller klaar. Volgens mij zijn de verschillen tussen MVS en Jamma zoals die van Sega nihil.
 
Verschil is me inderdaad duidelijk, alleen de speakers ff als mono aansluiten en de test switch op een andere pin.

Ik wil de bekabeling in mijn originele MVS kast standaard laten, dus ik denk dat ik voor zo'n Jamma verlengkabel ga en deze aanpas.
 
Ik weet niet of je naar het NGC komt, maar misschien heeft Psykick er nog wel 1. Scheelt weer verzendkosten
 
Het NGC ga ik niet aanwezig zijn, andere verplichtingen...

Ik zal Psykick wel eens een PM sturen, bedankt!
 
Topic kan dicht, ben voorzien!

Heb een klacht over jammaboards.com via Paypal ingediend dat er na 4 weken nog niks verzonden is + geen communicatie, half uurtje later krijg je netjes een verzendbevestiging + tracking code :evil:
Aangezien hij al lang betaal is, laat ik deze dus maar gewoon komen...
 
OK, nouja. ook opgelost toch.

ps topic locken kan je zelf. Zie onderin het scherm
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top