What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: GD-rom met kabels

Marcosan30

Shmup Veteran
Hallo arcadeverzamelvrienden,

Ik ben bezig om een compact flash oplossing met mijn chihiro te gaan gebruiken voor outrun 2SP.
Echter kwam ik er toen achter dat mijn chihiro eerst ge-update moet worden naar cf compatible firmware.

Nu zou ik graag van een van de forumleden eenmalig een gd-rom drive willen lenen (het update cd'tje en PIC komen reeds mijn kant op) om de chihiro te kunnen updaten.

Heb je er eentje die je wel even kan/wil missen, graag je pm.
Naast mijn eeuwige dankbaarheid, is een kleine betaling voor het lenen ook bespreekbaar. :mrgreen:

Hartelijke groeten Marco
 
Als niemand je eerder kan helpen kan je die van mij wel lenen als ik mijn iD binnen heb. (Gaat wel nog ongeveer 3,5 week duren)
 
Bedankt voor het aanbod kerel,

Hasan kan (zoals zo vaak) mij iets eerder helpen. Supergaaf trouwens zo'n initial d cabinet, geloof mij je wilt niet meer anders.
Aan de foto's te zien ook nog in vreselijk goede staat. Ik zou trouwens direct overgaan naar initial d3, een vreselijke vette game. :mrgreen:
 
Marcosan30":1moek01x said:
Bedankt voor het aanbod kerel,

Hasan kan (zoals zo vaak) mij iets eerder helpen. Supergaaf trouwens zo'n initial d cabinet, geloof mij je wilt niet meer anders.
Aan de foto's te zien ook nog in vreselijk goede staat. Ik zou trouwens direct overgaan naar initial d3, een vreselijke vette game. :mrgreen:

No problemo!

Ik ga er ook gelijk iD3 ingooien, die heeft 5 meer tracks, meer opties, meer modes en meer waggies! Daarnaast ga ik ook CT proberen, mits het speelbaar is met het stuur :P

Ik zal even wat meer foto's posten die ik gister heb gemaakt ;)
 
Back
Top